تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

پیشرفت ۹۰ درصدی دو پروژه عمرانی پارک علم و فناوری لرستان

  • کد خبر : 132151
  • 12 خرداد 1401 - 11:37

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و خدمات رسانی بیشتر و بهتر به فناوران لرستان جلسه هم اندیشی پارک علم و فناوری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان برگزار شد. در این جلسه مشکلات بودجه‌ای پارک علم و فناوری و مراکز رشد […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و خدمات رسانی بیشتر و بهتر به فناوران لرستان جلسه هم اندیشی پارک علم و فناوری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان برگزار شد.

در این جلسه مشکلات بودجه‌ای پارک علم و فناوری و مراکز رشد وابسته مطرح و بررسی شد.

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان در این جلسه گفت: در حال حاضر این پارک با هدف تأمین فضای فیزیکی مورد نیاز فناوران؛ دو پروژه عمرانی ساختمان شماره ۲ شرکت‌های فناور و ساختمان کارخانه نوآوری استان لرستان را در دست احداث دارد که دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی هستند.

فرهاد نامداری با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این پروژه‌ها اختصاص یافته که مبلغ ۹ میلیارد تومان آن دریافت و هزینه شده است، تصریح کرد: در صورت تأمین مابقی اعتبارات، پروژه‌های مورد اشاره طی هفته دولت تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی مسئله فراهم نبودن زیرساخت‌های مورد نیاز جهت واگذاری اراضی به فناوران را از دیگر مشکلات اصلی این پارک برشمرد و تشریح کرد: طرح جامع واگذاری اراضی پارک در هیأت امنای پارک مصوب شده است؛ لیکن این پارک برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز اراضی نیازمند حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان است.

سرپرست پارک علم و فناوری لرستان مشکل تأمین فضا برای فناوران مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد را از دیگر دغدغه‌های این پارک برشمرد و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۲۴ واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بروجرد مستقر هستند اما فضای مورد استفاده بسیار قدیمی و تقریباً غیر قابل استفاده است.

نامداری یادآور شد: در این خصوص رایزنی‌های بسیاری جهت تأمین فضا صورت گرفته که به نتیجه مشخصی نرسیده است و انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این مسئله ورود کند تا این مشکل برطرف شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=132151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.