تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های بهداشتی درمانی پلدختر نیاز است

  • کد خبر : 100026
  • 10 مهر 1396 - 10:01

به گزارش میرملاس کوروش ساکی در آئین افتتاحیه مرکز جامع سلامت معمولان  که در درمانگاه این شهر برگزار شد اظهار داشت: ۳۰پروژه از جمله خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت، مراکز درمانی و مرکز جامع سلامت در پلدختر در حال ساخت است. وی افزود: بیش از هشت هزار متر مربع پروژه در پلدختر در حال ساخت است […]

به گزارش میرملاس کوروش ساکی در آئین افتتاحیه مرکز جامع سلامت معمولان  که در درمانگاه این شهر برگزار شد اظهار داشت: ۳۰پروژه از جمله خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت، مراکز درمانی و مرکز جامع سلامت در پلدختر در حال ساخت است.

وی افزود: بیش از هشت هزار متر مربع پروژه در پلدختر در حال ساخت است که ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است که امیدوارم سال ۹۷ شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: در عرصه درمان بیمارستان ۶۴ تختخوابی پلدختر به ظرفیت خودش نزدیک می‌شود و در زمینه اورژانس، سی تی اسکن، آمبولانس، منازل متخصصان،کلینک تخصصی  تحولی در این عرصه اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: از نظر شاخص‌های کشوری این مرکز نمی‌تواند شبانه روزی شود در کشور ضوابط وقوانینی وجود دارد  ولی شهر  معمولان به خاطر سوق الجیشی و میزان تردد بالا سبب شده ما جلوتر  قدم برداریم ودر برنامه داریم که این مرکز درمانی را هم توسعه دهیم چون برای شبانه روزی شدن یک مرکز تنها فضای فیزیکی کفایت نمی‌کند و نیروی انسانی حرف اول را می زند، نیروی انسانی شامل پزشک،کادر پیراپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس، داروخانه باید پای کار  بیایند و اینها بستر را برای توسعه ایجاد خواهد کرد.

ساکی گفت:طرح تحول سلامت تحول بی‌سابقه‌ای در عرصه سلامت پدید آورد و سبب شد زیرمیزی‌ها،تهیه دارو از ناصر خسروها، تهیه تجهیزات و مراکز درمانی تا حدودی حل شود و در حال حاضر نیز در حال توسعه است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.