- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انتخاب بهترین‏های ورزش لرستان؛ در نطفه، خفه شد!

[1]

مهران مریدی / میرملاس نیوز :

انتخاب بهترین‏های ورزش لرستان، رویایی بیش نبود

طرحی که در نطفه، خفه شد!
در اواخر سال گذشته مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از انتخاب بهترین‌های سال ۹۰ ورزش استان خبر داد و افزود: «در خردادماه سال ۹۱ این مهم صورت می‌گیرد.»

در این راستا کارگروهی هم تشکیل و چند جلسه برگزار شد اما “خروجی” نداشت. اینکه در لرستان قرار بود این کار اجرا شود، جای بسی خوشحالی داشت اما راستش زیاد خوش‏بین نبودیم.

اختلاف نظر بین اعضای این کارگروه که نگارنده هم جز آن‌ها بودم و کمی سهل‌انگاری متولیان، کار را سخت کرد. یک ماه و اندی پیش در نشست خبری با فرهاد نیکوخصال مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، این سوال را پرسیدم که چرا با وجود وعده‎ای که دادید، بهترین‌های ورزش استان در سال ۹۰ انتخاب نشدند، که در پاسخ گفت: «یک کارگروه که تعدادی از خبرنگاران عضو آن بودند، برای این مهم تشکیل شد اما دیگر خبری نشد و همین جا به آقای مرآت معاون ورزشی اداره می‎گویم که به‏زودی حتماً باید این کار صورت بگیرد.»

با اینکه از برگزاری آن جلسه بیش از یک ماه و از تاریخی (خرداد۹۱) که مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کردند، ۴ ماه می‏گذرد، اما هنوز خبری نشده و به نظر می‌رسد ورزشی‌های استان باید حالا حالاها در انتظار این کار بمانند و با این رویا روزگار بگذرانند!

اجرای چنین برنامه‌هایی می‌توانند فاصله “شعار تا عمل” را کم و ما را امیدوار کند که می‌توانیم در استان ورزش خیز لرستان شاهد برنامه‌های نوین باشیم و چقدر خوب می‌شود؛ این‌گونه ایده‌ها در نطفه، خفه نشوند.

یعنی واقعاً انتخاب بهترین‌های ورزش لرستان اینقدر سخت بود که پس از برگزاری چند جلسه، بی‌خیال شویم و این کار را به همین راحتی فراموش کنیم. سال ۹۲ هم نم‏نمک از راه می‌رسد اما خبری از بهترین ورزش سال ۹۰ لرستان نیست. اگر برنامه‌ای برای این کار تعریف شود هرکس سکاندار اداره ورزش استان باشد می‌تواند به راحتی چیزی که الان «شعار» است، را اجرا کند.

پیشرفت ورزش استان نیازمند، برنامه‌های مدون و تعریف شده است و هر چقدر بر اجرای چنین برنامه‌هایی تأکید شود باز هم کم است و از متولیان امر می‏خواهیم در این راستا بیشتر تلاش‎کنند، شاید انگیزه‌ای باشد برای ورزشکاران این دیار که دائم در حق آنها ظلم می‌شود.

راستی به نظر شما بهترین ورزشکاران زن و مرد لرستان در سال ۹۰ چه کسانی هستند؟

آقایان…!