تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

دستگیری متخلف زنده گیری «کبک» در کوهدشت

  • کد خبر : 100060
  • 11 مهر 1396 - 13:11

به گزارش میرملاس حمید طولابی گفت: با توجه به گزارش موثق رسیده به این اداره مبنی بر زنده گیری پرندگان در یکی از مناطق شهرستان کوهدشت، بلافاصله یگان حفاظت محیط ‌زیست این اداره به منطقه عزیمت کرد و یک نفر متخلف را  به همراه وسایل زنده گیری، یک قبضه اسلحه و ۸ عدد فشنگ دستگیر […]

به گزارش میرملاس حمید طولابی گفت: با توجه به گزارش موثق رسیده به این اداره مبنی بر زنده گیری پرندگان در یکی از مناطق شهرستان کوهدشت، بلافاصله یگان حفاظت محیط ‌زیست این اداره به منطقه عزیمت کرد و یک نفر متخلف را  به همراه وسایل زنده گیری، یک قبضه اسلحه و ۸ عدد فشنگ دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه پرونده این متخلف برای سیر مراحل قضایی به دادگستری شهرستان ارجاع شده از رهاسازی پرندگان کشف شده در زیستگاه طبیعی خود خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط ‌زیست شهرستان کوهدشت افزود: با برنامه‌ریزی های انجام شده در راستای  گشت و کنترل در سطح حوزه استحفاظی با اقدام به موقع یگان حفاظت این اداره یک نفر متخلف شروع به شکار قبل از انجام هرگونه شکاری دستگیر و ادوات و وسایل آن ضبط شد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. امیدوارم گزارش از روی خیرخواهی وطبیعت دوستی بوده باشد. قابل توجه مقامات مسئول , شورای روستاها به همراه نیروهای بسیج مردمی روستاها می توانند نقش اساسی درحفظ محیط زیست وجنگل ها داشته باشند .خواهشن استفاده کنید.

  2. منم با نظر ناشناس موافقم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.