تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

نماینده مردم دورود و ازنا: فاز ۴ کارخانه سیمان شهرستان دورود راه‌اندازی شود

  • کد خبر : 100063
  • 12 مهر 1396 - 8:50

به گزارش میرملاس مجید کیانپور گفت: به لزوم ایجاد فاز چهارم کارخانه سیمان شهرستان دورود تأکید کرد و اظهارداشت: راه‌اندازی فاز چهارم کارخانه سیمان دورود علی رغم پیگیری‌های زیاد هنوز به نتیجه نرسیده است. نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با وضعیت این کارخانه مطرح […]

به گزارش میرملاس مجید کیانپور گفت: به لزوم ایجاد فاز چهارم کارخانه سیمان شهرستان دورود تأکید کرد و اظهارداشت: راه‌اندازی فاز چهارم کارخانه سیمان دورود علی رغم پیگیری‌های زیاد هنوز به نتیجه نرسیده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با وضعیت این کارخانه مطرح کرده که با توجه به اینکه خودم آن را کلنگ زنی کرده‌ام ضروری است که جلسه‌ای بگذاریم و آن را تعیین تکلیف کنیم تا اجرایی شود. ما منتظر هستیم وزیر کار وضعیت این کارخانه را شخصاً پیگیری و به نتیجه برساند.

وی بیان کرد: گفته می‌شود سیمان جزء صنایع اشباع کشور است و ما توسعه نداریم در حالی که باید گفت ما به‌دنبال توسعه این کارخانه نسیتیم بلکه دنبال فاز جایگزین هستیم. بیش از ۶۰ سال از بهره‌برداری کارخانه سیمان دورود می‌گذرد و از آنجا که تکنولوژی این کارخانه قدیمی شده است دیگر از نظر قیمت تمام شده قابلیت رقابت با شرکت‌های سیمانی جدید را ندارد.

کیانپور به ضرورت به‌روز کردن تکنولوژی کارخانه سیمان و  احداث طرح جایگزین آن تأکید کرد و اظهارداشت: سیمانی که برند  شهرستان دورود و استان لرستان است باید تعیین تکلیف شود و بتواند همچنان به حیات صنعتی خود ادامه دهد چون  بیش از ۱۰۰۰ شغل مستقیم و بیش از ۲۰۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد کرده است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.