- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

یوسفوند: جشن ملی عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه سال جاری در کلیه مدارس لرستان برگزار می شود

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: جشن عاطفه ها به رسم دیرینه هر سال به منظور تامین مایحتاج، پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند نوزدهم مهرماه با شعار مهر در انتظار همدلی برگزار می شود.
به گزارش میرملاس محسن یوسفوند در نشست توجیهی این جشن افزود : دانش آموزان در این روز با هدف گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری ، به یاری دانش آموزان نیازمند می شتابندو با کمک های مادی و معنوی خود بخشی از نیازهای آنان را تامین می کنند .
وی با تقدیر از تلاش و همکاری دستگاه های مختلف در برگزاری این جشن، عنوان کرد: این جشن ملی با شعار “مهر در انتظار همدلی” روز چهارشنبه ۱۹مهر ماه سال جاری در کلیه مدارس با شرکت ۳۲۰هزار دانش آموز لرستانی برگزار می شود
یوسفوند ادامه داد : کمک های دانش آموزان در مدارس جمع آوری شده وبا اولویت همان مدارس یا مدارس همجوار توزیع می شود تا بتوانیم بستر مناسب را برای تحصیل دانش آموزان محروم و نیازمند فراهم کنیم.
وی ادامه داد: امروز تحصیل دانش آموزان محروم و نیازمند یکی از دغدغه های جدی است که نباید از آن غافل شد چراکه وقتی فرزند یک خانواده با مشکلات مالی بتواند در عرصه تحصیلی خود را توانمند کند، بستر اشتغال او در جامعه بیش از پیش فراهم شده و همین امر مانع از گسترش فقر در این خانواده می شود.
یوسفوند در ادامه تصریح کرد : اجازه نمی دهیم دانش آموزی به دلیل فقر و عدم توان مالی از تحصیل باز بماند به همین منظور مبلغ جمع‌آوری شده به سرعت با محوریت همان مدارس ، میان دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع خواهد شد.
وی یادآور شد: فرهنگیان و خانواده های نیز می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی # ۰۲۸ *۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه ها واریز کنند .