- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تارتار: اگر بندهایی به قراردادم اضافه شود، به گهر برمی‏گردم

[1]
تارتار: دست به سینه ماندن برای کیروش، فایده‏ای ندارد

اگر بندهایی به قراردادم اضافه شود، به گهر برمی‏گردم

سرمربی مستعفی گهر برگشت به این تیم را منوط به اضافه کردن بندهایی در قراردادش عنوان کرد.

مهدی تارتار در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ با بیان اینکه قرار بود تا اواسط این هفته تصمیم قطعی را برای برگشتم به گهر بگیریم، اضافه کرد: بلاتکلیفی باشگاه مشکل‏ساز شده و هنوز معلوم نیست تیم واگذار می‏شود یا نه، اما تا اواخر هفته همه چیز مشخص می‏شود.

وی در پاسخ به سوالی که آیا منتظر مانده‏اید، شهرداری دورود مالکیت تیم را واگذار کند و بعد برگردید؟ گفت: باید بدانم با چه کسی طرف هستم و فرقی نمی‏کند چه کسی مالک تیم باشد فقط باید به تعهدات عمل شود حال می‏خواهد مالک، شهرداری دورود یاشد یا کس دیگری.

تارتار با اشاره به اینکه ظاهراً امتیاز تیم واگذار می‏شود، تاکید کرد: هر کسی مالک تیم باشد باید بندهایی به قراردادم اضافه شود و فقط با این شرط برمی‏گردم. یکی از این بندها اضافه کردن چند بازیکن به تیم برای جایگزینی بازیکنانی است که از جمع ما شده‏اند.

سرمربی مستعفی گهر در ادامه به تعطیلی چند باره لیگ اشاره کرد و افزود: به هیچ وجه نظرم مثبت نیست که بخواهیم لیگ را تعطیل کنیم و نتایج ضعیف بگیریم اما همه باید دست به سینه به احترام کیروش ایستاده تا او برایمان تصمیم بگیرد.

وی با تاکید براینکه تیم ملی خوب از دل لیگ بیرون می‏آید، عنوان کرد: در هیچ کجای دنیا لیگ را برای بازی‏های تیم ملی تعطیل نمی‏کنند اما در فوتبال ما این کار صورت می‏گیرد و جالب آنکه نتیجه منفی هم درپی دارد.

تارتار تعطیلی چند باره لیگ را به ضرر فوتبال کشور دانست و ادامه داد: با این کارها لیگ از تب‏وتاب می‏افتد و باشگاه‏ها متضرر می‏‏شوند؛ باید با هزینه زیاد به اردو بروند، دوباره بدنسازی کنند، بدن‏ها افت می‏کند و…

وی با بیان اینکه تیم‏هایی مثل گهر که هزینه برگزاری اردو را ندارند بیشر ضرر می‏کنند، در خصوص بازیکنان دعوت شده به تیم ملی گفت: باید به نظر سرمربی احترام گذاشت و امیدوارم بازی با کره را ببریم تا راه صعود به جام جهانی هموار شود. از مردم فوتبال دوست ایران می‏خواهم با حضور در استادیوم به موفقیت تیم ملی کمک کنند.