تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

استاندار لرستان: با تلاش نیروی انتظامی، امنیت در لرستان برقرار است

  • کد خبر : 100102
  • 15 مهر 1396 - 14:12

به گزارش میرملاس موسی خادمی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: وظایف نیروی انتظامی سنگین، گسترده و مهم است. وی ادامه داد: از موضوع حفظ نظم و امنیت به عنوان وظیفه اصلی و ذاتی آن تا برخی خدمات همچون ضابط قوه قضاییه و خدمات امدادی باعث شده اتصال این […]

به گزارش میرملاس موسی خادمی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: وظایف نیروی انتظامی سنگین، گسترده و مهم است.
وی ادامه داد: از موضوع حفظ نظم و امنیت به عنوان وظیفه اصلی و ذاتی آن تا برخی خدمات همچون ضابط قوه قضاییه و خدمات امدادی باعث شده اتصال این نیرو با عامه مردم گسترش پیدا کند و به صورت متمایزی با سایر نیروهای نظامی وجود آنان در میان مردم تأثیربخش و تعیین کننده باشد.
خادمی اظهار داشت: امروز امنیت به عنوان مهم‌ترین وظیفه دولت‌ها بخش عمده آن خصوصاً امنیت داخلی بر عهده نیروی انتظامی است. حوزه امنیت مهم بوده و از نعمت‌های هر جامعه محسوب می‌شود.
استاندار لرستان با بیان اینکه ارزش امنیت از زبان خداوند متعال به عنوان عبادت یاد شده است، اضافه کرد: انسان آفریده شده تا خداوند و نعمت‌های او را عبادت کند و کسانی عبادت می‌کنند که از امنیت اقتصادی برخوردار بوده و از فقر فاصله دارند.
وی جامعه‌ای که عاری از ترس و تهدید بوده و در آن امنیت برقرار باشد را یک جامعه امن و با آرامش دانست و گفت: نقش نیروی انتظامی در امنیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیت بیرونی بسیار مهم بوده و رسیدن به امنیت اقتصادی با نقش‌آفرینی نیروی انتظامی فراهم می‌شود.
استاندار لرستان فلسفه وجود نیروی انتظامی را برقراری امنیت عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این مقوله در استان با تلاش‌ و رشادت‌های نیروی انتظامی برقرار شده است.
وی تصریح کرد: دعوت ما از سرمایه‌گذاران و گردشگران برای ورود به استان به دلیل وجود امنیتی است که نیروی انتظامی و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی کشور به ما و مردم هدیه داده‌اند.
خادمی اولین حلقه اتصال مردم با مجموعه حاکمیتی نظام را نیروی انتظامی عنوان کرد و در ادامه اظهار داشت: نیروی انتظامی مشت نظام، قدرت قاطع و کوبنده آن در برابر کسانی است که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم در جامعه را دارند و از سویی دیگر به علت بیشترین ارتباط با مردم، آغوش گرمی برای امنیت و آسایش آنان هستند.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، وی با اشاره به تجهیزات و امکانات نیروی انتظامی گفت: متأسفانه تجهیزات ساختمانی و رفاهیات آنان در مقایسه با دیگر استان‌های مشابه در سطح پایین‌تری است که باید تلاش کرد آن‌ها را در جهت ایجاد امنیت، رفاه و آسایش مردم ارتقا داد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.