تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

آشتاب: مابقی مطالبات کارگران پارسیلون پرداخت می‌شود/ تلاش برای احیای پارسیلون با خط تولید جدید ادامه دارد

  • کد خبر : 100114
  • 16 مهر 1396 - 8:47

علی آشتاب بیان کرد: در مورد آخرین وضعیت کارگران کارخانه پارسیلون باید گفت که با هماهنگی‌های صورت گرفته با کنسرسیوم کارخانه مقرر شده تا مابقی مطالبات کارگران این واحد تولیدی پرداخت شود. وی ادامه داد: البته در هفته‌های گذشته شاهد پرداخت ۴ ماه از حقوق معوق کارگران این کارخانه بوده‌ایم که امیدواریم با هماهنگی اعضای […]

علی آشتاب بیان کرد: در مورد آخرین وضعیت کارگران کارخانه پارسیلون باید گفت که با هماهنگی‌های صورت گرفته با کنسرسیوم کارخانه مقرر شده تا مابقی مطالبات کارگران این واحد تولیدی پرداخت شود.

وی ادامه داد: البته در هفته‌های گذشته شاهد پرداخت ۴ ماه از حقوق معوق کارگران این کارخانه بوده‌ایم که امیدواریم با هماهنگی اعضای کنسرسیوم مابقی مطالبات نیز پرداخت شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه با اشاره به وجود ۱۲۳ کارگر رسمی در کارخانه پارسیلون، عنوان کرد: جمع کل مطالبات کارگران، رسمی، قراردادی و بازنشستگان  کارخانه پارسیلون ۸ میلیارد تومان بوده که تاکنون بخشی از این مبلغ پرداخت شده است.

آشتاب بیان کرد: اکنون نزدیک به ۵۰ کارگر در کارخانه مشغول به فعالیت هستند که مطمئنا یکی از مهمترین اهداف مسئولان بازگرداندن پارسیلون به مدار تولید است.

وی ادامه داد: در همین راستا کنسرسیوم کارخانه نیز آمادگی خود را برای تحقق این هدف اعلام کرده و چند طرح فنی و اقتصادی برای این واحد نیز در نظر دارد که امیدواریم شاهد اجرایی شدن یکی از آنها باشیم.

این مسئول اظهار کرد: مطمئنا پرداخت تمامی مطالبات کارگران پارسیلون در اولویت اول قرار داشته و در آینده نه چندان دور و در چند مرحله مابقی مطالبات نیز به این قشر زحمت کش پرداخت خواهد شد.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام،

    انشاالله!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.