تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس شورای شهر خرم‌آباد: ظرفیت سمن‌های خرم‌آباد برای فرهنگ سازی پرداخت عوارض به کار گرفته شود

  • کد خبر : 100147
  • 18 مهر 1396 - 10:55

به گزارش میرملاس اردشیر دریکوندی شامگاه یکشنبه در هشتمین جلسه علتی شورای شهر خرم‌آباد که با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در محل شورا برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که هرکجا کارها به دست مردم سپرده شود، غیرممکن‌ها ممکن می‌شوند. وی افزود: ریشه سمن‌ها از مردم است و سازمان‌های مردم‌نهاد همیشه در هر […]

به گزارش میرملاس اردشیر دریکوندی شامگاه یکشنبه در هشتمین جلسه علتی شورای شهر خرم‌آباد که با حضور سازمان‌های مردم‌نهاد در محل شورا برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که هرکجا کارها به دست مردم سپرده شود، غیرممکن‌ها ممکن می‌شوند.

وی افزود: ریشه سمن‌ها از مردم است و سازمان‌های مردم‌نهاد همیشه در هر کاری ورود کرده‌اند حضورشان مؤثر واقع‌شده است و این در حالی است که اگر به‌عنوان‌مثال از ۴۰ سال پیش از وجود سمن‌های فعال استفاده می‌کردیم، وضعیت شهر در تمامی ابعاد عالی شده بود.

رئیس شورای شهر خر‌م‌آباد، بابیان اینکه امروزه در شرایط فعلی مشکلات زیادی در شهر و استان وجود دارد،  عنوان کرد: در این راستا انتظار می‌رود که در از وجود سمن‌ها برای ایجاد فرهنگ‌سازی پرداخت عوارض و حقوق شهروندی به ما کمک کنند.

وی بیان کرد: سمن‌ها در تمام ابعاد حضور مؤثر دارند و اگر از این ظرفیت استفاده شود، می‌توان امیدوار باشیم که در راستای آبادانی و توسعه در مسائل متفاوت مؤثر باشند.

دریکوند با تأکید بر اینکه شورای شهر با تمام وجود در خدمت سازمان‌های مردم‌نهاد است، تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند مطالبات خود را برای ما بیان کنند تا آن‌ها را ضمن ارائه به شهردار، محقق کنیم.

وی گفت: نباید در این زمینه جزیره‌ای و صنفی عمل کرد، چراکه هدف سمن‌ها معرفی ظرفیت‌های شهر خرم‌آباد و رفع مشکلات موجود در شهر است.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100147

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام
    سایت میر ملاس مثل گذشته نیست خیلی بی روح شده و جذابیتی نداره قبلاً عکس از مناطق و دشت و …. کوهدشت و اینکه قسمت از سایت مربوط به شهداء و خاطرات این عزیزان بود و پوشش اخبار کوهدشت خیلی کم رنگ شده است.
    با تشکر
    کیوان از تهران

  2. فقط رستمی نژاد
    …. قوقووووو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.