تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

دادستان خرم‌آباد: شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه جلوگیری کنند

  • کد خبر : 100155
  • 19 مهر 1396 - 10:30

  به گزارش میرملاس سعید رازانی شامگاه سه‌شنبه در نهمین جلسه علنی شورای شهر خرم‌آباد که در سالن جلسات شورای شهر خرم‌‌آباد برگزار شد اظهار داشت: مردم از همه مسئولان انتظار دارند اما از شورا و شهرداری انتظار بیشتری دارند و هرگاه در خیابان مشکلی ببینند آن را لمس می‌کنند. وی افزود: مردم مشکلات شهر […]

 

به گزارش میرملاس سعید رازانی شامگاه سه‌شنبه در نهمین جلسه علنی شورای شهر خرم‌آباد که در سالن جلسات شورای شهر خرم‌‌آباد برگزار شد اظهار داشت: مردم از همه مسئولان انتظار دارند اما از شورا و شهرداری انتظار بیشتری دارند و هرگاه در خیابان مشکلی ببینند آن را لمس می‌کنند.

وی افزود: مردم مشکلات شهر را تیزبینانه می‌بینند و برای مثال وجود پارکینگ برای پاساژها و ساختمان‌های تجاری یکی از مطالباتی است که مردم پیوسته از شهرداری و شورای شهر داشته‌اند.

دادستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه چند سال پیش پیگیر موضوع پارکینگ برای پاساژهای جدید بودیم، عنوان کرد:  نمی‌شود خیابان‌های شهر خرم‌آباد پارک ‌ممنوع بوده و از طرفی نیز هیچ پارکینگی وجود نداشته باشد پس باید برای این مشکل چاره‌ای اندیشیده شود.

وی بیان کرد: چون خرم‌آباد در وسط رشته‌کوه زاگرس قرارگرفته است جای دیگری برای ایجاد پارکینگ ندارد پس باید از راه‌های دیگری وارد شویم.

رازانی با تأکید بر اینکه  در کارها باید برنامه‌ریزی شود، تصریح کرد: در اجرای برنامه‌ها ممکن است برای اعضا شورا ناراحتی داشته باشند و این در حالی است که شورای شهر نماینده همه  ۴۰۰هزار نفر مردم این شهر هستند‌.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات شورای شهر برای کل شهر است پس باید طوری عمل شود که در آینده جوابگو باشیم.

دادستان خرم‌آباد اظهارداشت: در هر کاری ناراحتی وجود دارد و در این زمینه نیز چاره‌ای  وجود ندارد چراکه مجبور هستیم به خاطر حفظ نظم شهری بعضی کارها انجام شود و درجاهایی ناچاریم دلخوری‌های مردم را به نفع و مصلحت جامعه تحمل‌کنیم.

وی افزود: در  بحث اقدام و عمل نیز باید کارها با عمل نشان داده شود و نمود کارها مشاهده شود چراکه گفتن آسان است ولی عمل شرط است و لازم است که پای‌کار باشیم و شبانه‌روزی کارکنیم.

رازانی بابیان اینکه اگر پشت هر کاری اراده باشد می‌توان آن را انجام داد، عنوان کرد: در جنگ تحمیلی نیز اراده در کنار عوامل دیگر سبب شد که پیروز شویم و این امر نشان می‌دهد که بیشتر باید دنبال کار عملی باشیم و به هر صورت که شد باید کارها را انجام دهیم و معطل عوامل مختلف نمانیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم شهر نظم داشته باشد باید از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود، بیان کرد: مبارزه و برخورد باکسانی که ساخت‌وساز غیرمجاز کردند و در دل کوه خانه ساخته‌اند باید انجام گیرد.

دادستان خرم‌آباد تصریح کرد: اگر در شهر ساخت‌وساز غیرمجاز انجام گیرد مناطق حاشیه‌ای ایجادشده و به دنبال آن مشکلات دیگری اعم از ایجاد توقع برای جمع‌آوری زباله‌ها و ایجاد فضای سبز به وجود می‌آید.

وی گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری باید با تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز از این امر جلوگیری کرده و مانع شکل‌گیری مناطق حاشیه‌ای بیشتر شوند، چراکه مسئولیت افرادی که در ساخت‌وسازهای غیرمجاز و غیر استاندار زندگی‌ می‌کنند بر عهده آن‌ها است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.