تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

واکنش ملکشاهی راد به کلیپ فحاشی برخی در موسسه آرمان: دریافت کنندگان وام های کلان در آرمان منفعت را در جو سازی می دانند

  • کد خبر : 100158
  • 19 مهر 1396 - 10:33

  به گزارش میرملاس نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: فحاشی عده ای معلوم الحال باعث نمی شود تا ذره ای از پیگیری حقوق مردم عقب نشینی کنم. محمدرضا ملکشاهی راد با اشاره به کلیپ منتشر شده فحاشی به نمایندگان مردم در فضای مجازی گفت: سپرده گذاران موسسه آرمان […]

 

به گزارش میرملاس نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: فحاشی عده ای معلوم الحال باعث نمی شود تا ذره ای از پیگیری حقوق مردم عقب نشینی کنم.

محمدرضا ملکشاهی راد با اشاره به کلیپ منتشر شده فحاشی به نمایندگان مردم در فضای مجازی گفت: سپرده گذاران موسسه آرمان اطمینان داشته باشند با جوسازی و فحاشی عده ای که سعی در انصراف اینجانب از پیگیری مطالبات مردم دارند، عقب نشینی نمی کنم و تا حصول نتیجه مثبت پشتیبان آنها خواهم بود.

وی یادآور شد: مردم باید بدانند در ماجرای موسسه آرمان تعدادی از افرادی که از این موسسه وام های کلان دریافت کرده اند منفعت خود را در جوسازی و ادامه روند کنونی می دانند و با فحاشی و تحریک مردم سعی دارند تا اینجانب نیز از پیگیری مطالبات مردم عقب نشینی کنم.

ملکشاهی راد خاطر نشان کرد: بنده به عهد خود با مردم وفادارم و این قبیل اقدامات باعث می شود تا مصمم تر از گذشته ضمن شناسایی و معرفی این افراد به مردم، برای رسیدن سپرده گذاران به مطالبتشان از جان مایه بگذارم.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه روند پیگیری مطالبات مردم بسیار مثبت است و در روزهای آتی همه سپرده گذاران تعیین تکلیف می شوند و وام گیرندگان کلان این موسسه هم با روسیاهی باید پاسخگوی مردم باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود خدا بر شما ،عاجزانه می خواهیم پیگیر حقوق این قشر ضعیف وهمه چیز باخته باشید،زندگی خیلی ازاین مالباخته ها از هم پاشیده شد،اینها به اعتبار نظام جمهوری اسلامی در این موسسات سرمایه گذاری کرده اند نه سود بیشتر ،در پاره‌ای از زمان سود این موسسه حتی کمتر یا همتراز با بانک های غارت شده می باشد،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.