تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

سخنی با شیفتگان خدمت! / به قلم «سیدصادق محمدی وفایی»

  • کد خبر : 100174
  • 20 مهر 1396 - 23:25

  سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: مردم از بودن و شنیدن اخبار اختلاسی ، رانت و دیدن این همه پرونده های فساد اقتصادی و …ناراحتند. آنان می گویند : ای عالی جنابان ! هنوز پرونده بابک زنجانی و نیش و طعنه ها به دولت اسبق مفتوح است رویش شوم پرونده های مهدی جهانگیری برادر رییس مبارزه […]

 

سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس:
مردم از بودن و شنیدن اخبار اختلاسی ، رانت و دیدن این همه پرونده های فساد اقتصادی و …ناراحتند.
آنان می گویند : ای عالی جنابان ! هنوز پرونده بابک زنجانی و نیش و طعنه ها به دولت اسبق مفتوح است رویش شوم پرونده های مهدی جهانگیری برادر رییس مبارزه با مفاسد اقتصادی و جناب فریدون رییس جمهور چرا ؟!
این مردم ، از این که موسسه های مالیی چون آرمان و …با دهها شعبه در روز روشن مدتهای مدیدی فعالیت می کنند و یک باره سرمایه های آنها را به غارت می برند به شدت ناراحتند.
آنان می گویند وقتی مغازه ی بدون مجوز شهروندی پا برهنه و کوخ نشین در اسرع وقت با بتن پلمپ می شود ؛ وقتی یک ساختمان بدون مجوز شبانه تخریب می شود ، چگونه آرمانی ها با دهها شعبه در منظر ناظران امنیتی ، قضایی ، بانک مرکزی و …آن همه مدت خودنمایی می کنند و آن همه پول جمع می کنند و به راحتی این همه مردم را اسیر خود می کنند؟!
کشاورزان غمگینند و می گویند بنا بود به تولید و اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای شود . حال این چه اقتصاد مقاومتی است که دولت تدبیر و امید، ماههاست محصولات کشاورزی را خریده و برده و تسویه حساب ماها را به زمان دلخواه خود موکول کرده است ؟!
چه زیبا و دلنواز است اگر حقوق و مزایای دولتیان و همه شیفتگان خدمت هم گاه گاهی با چند ماه تاخیر پرداخت شود!
این مردم می گویند سران دولت و قوه قضاییه همدیگر را به بی کاری توصیف می کنند اما ما می دانیم همه کار دارید لطفا به جای این بگو مگوهای یاس آفرین به راههای بهتر خدمت کردن بیندیشید و بیش از پیش به میان توده های مردم بیایید.
شهید بهشتی “ره ” فرمودند ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت ”
حال این مردم می گویند چرا برخی از شیفتگان خدمت ، این همه کم به میان مردم می آیند و این همه کم به درد دل دردمندان گوش می دهند ؟ این مردم می گویند اگر آمدید ، لطفا بیشتر درد دلها را گوش کنید و کمتر سخنرانی کنید.
این مردم می گویند برخی از مسولین ما ، چرا این همه بحث سیاسی می کنند و همدیگر را با واژه ” بی کار” نوازش می کنند؟!
به یقین این نوع ادبیات و سخن گفتن ها اگر دامنه دار شود برخی از شهروندان هم باورشان خواهد شد که مسئولین آنها از بی کاری همدیدگر را بی کار خطاب می کنند!

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. هردو کار کسی باهاشون موفق نیست ولی جالب اینجاست در دولت عدالت امام زمان چنین اختلاس های مردم رو خیلی به نظام ودین بدبین کرده

  2. سلام بر سید عزیز ،خوب است هر مدت یک بار هم شاهد حرف های از جنس حرف مردم باشیم ،

  3. امریکاییها همدیگر را احمق می نامند،ایرانیها بیکار،دنیای سیاست است دیگر!!!!!!

  4. سلام علیکم
    الهی خسته نباشید
    لطفا یادداشت
    چند میلیون کمیته ای شوند
    را درج نکنید
    الهی سلامت باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.