- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا منصوب شد

به گزارش میرملاس خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در طی حکمی محمود جمالی را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ازنا منصوب کرد. جمالی که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است ، کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی دارد و در مدت ۲۷ سال خدمت در آموزش و پرورش در مناصبی همچون دبیری ، مدیری مراکز آموزشی ، کارشناس روابط عمومی و کارشناس حقوقی انجام وظیفه کرده است .پیش از این ابوالقاسم نوروزی از ۱۹تیر ماه سال ۹۴ تاکنون عهده دار این مسئولیت بود که به کسوت بازنسشتگی نائل آمد.

 در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان ازنا محمد حسین اردشیر معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در سخنانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه راه تعلیم و تربیت برشمردو گفت : تمام تلاش مدیران معطوف بر این می شود که بر اساس اهداف و سیاست های این سند حرکت کنند و خط مشی خود را بر اساس اهداف و آرمان های این سند تعریف کنند . وی افزود : مدیران آموزش و پرورش باید آرمانی فکر کنند اما بر اساس واقعیت های موجود عمل کنند تا بتوانند در ریل تعلیم و تربیت معقول و منطقی حرکت کنند . اردشیر آرامش را لازمه تاثیر گذاری کار تعلیم و تربیت برشمردو ادامه داد : باید با همدلی ، انسجام و همکاری زمینه اعتلای آینده سازان این مرزو بوم را فراهم آوریم . وی جایگاه آموزشی شهرستان ازنا را در سطح استان جایگاه دوم اعلام کردو گفت : باید تلاش شود تا این جایگاه ارتقاء پیدا کند .

وی در ادامه با تجلیل از خدمات صادقانه ابوالقاسم نوروزی ؛ محمود جمالی را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان ازنا معرفی کرد .