تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

معاون اقتصادی استاندار: جلوگیری از فساد و افزایش کارایی مهمترین ویژگی پروژه «سیماک» است/ ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در تهیه نقشه مکان

  • کد خبر : 100184
  • 22 مهر 1396 - 12:49

به گزارش میرملاس مهرداد غضنفری پیش از ظهر امروز در کارگاه حوزه itc و سیماک ضمن تبریک هفته پست اظهار کرد: پست از تشکیلاتی بوده که تامین کننده یکی از نیازهای اجتماعی بشر یعنی انتقال پیام است. وی خاطر نشان کرد: پست در ایران سابقه سه هزار ساله داشته و لذا بزرگترین نهاد اجتماعی دنیا […]

به گزارش میرملاس مهرداد غضنفری پیش از ظهر امروز در کارگاه حوزه itc و سیماک ضمن تبریک هفته پست اظهار کرد: پست از تشکیلاتی بوده که تامین کننده یکی از نیازهای اجتماعی بشر یعنی انتقال پیام است.

وی خاطر نشان کرد: پست در ایران سابقه سه هزار ساله داشته و لذا بزرگترین نهاد اجتماعی دنیا در ارتباط با انتقال پیام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به تحول عظیم ساختاری و نظام بندی پست پس از انقلاب بیان داشت: در انقلاب چهارم یکی از رویکردهای دولت الکترونیکی کردن پروژه‌ها بوده که این اقدام مکمل انقلاب سوم است.

غضنفری افزایش کارایی را از ویژگی‌های دولت الکترونیک عنوان و یادآور شد: افزایش دقت، بهبود خدمت رسانی و جلوگیری از فساد از مهمترین ویژگی‌های دولت الکترونیک است.

وی تصریح کرد: ۲۸ دستگاه اجرایی خدمت رسان به مردم وجود داشته و این گستردگی خدمات می‌طلبد که یکپارچگی در راستای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از فساد ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با ابراز اینکه پروژه سیماک پروژه‌ای فرا دستگاهی بوده افزود: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی با اداره‌کل‌ پست در راستای تامین نقشه مکان همکاری لازم را اعمال نمایند.

وی اظهار کرد: خارج شدن برنامه‌ها از رویکرد فیزیکی به الکترونیکی به معنای از دست دادن قدرت نبوده و لذا بایستی به سمت استقرار و برقراری دولت الکترونیک حرکت کرد.

غضنفری با بیان اینکه ارائه خدمات بر اساس اطلاعات به روز متقاضیان بوده گفت: اطلاعات مبنای تصمیم گیری بوده و جهت بهبود و کیفیت خدمات رسانی باید مشارکت همگانی صورت پذیرد.

وی پروژه سیماک را مقدمه‌ای برای بهبود سایر پروژه‌ها عنوان و بیان داشت: پروژه سیماک دست کمی از پروژه‌های عمرانی نداشته و کاری زیربنایی بوده و دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا پایان مهر باید نقشه‌های مکانی را در اختیار پست قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.