تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

شهردار خرم آباد در اقدامی جالب ۱۲ مدیر «اتوبوسی» را در یک روز منصوب کرد!

  • کد خبر : 100194
  • 23 مهر 1396 - 8:20

  به گزارش میرملاس شهردار خرم آباد با ۱۲ انتصاب در یک روز شهرداری را زیر و رو کرد و ۱۲ مدیر اتوبوسی را منصوب نمود!  آئین معارفه مدیران جدید شهرداری خرم آباد با حضور رشیدی شهردار جدید برگزار شد .در این آیین، فرشید(رضا) خدا مرادی به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، سعید حسین‌زاده به عنوان سرپرست […]

 

به گزارش میرملاس شهردار خرم آباد با ۱۲ انتصاب در یک روز شهرداری را زیر و رو کرد و ۱۲ مدیر اتوبوسی را منصوب نمود!  آئین معارفه مدیران جدید شهرداری خرم آباد با حضور رشیدی شهردار جدید برگزار شد .در این آیین، فرشید(رضا) خدا مرادی به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، سعید حسین‌زاده به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک، مسعود ارمغان به عنوان سرپرست شهرداری منطقه سه، شاهین احمدی با حفظ سمت قبلی به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی، حمید علیرضایی به عنوان سرپرست سازمان آتش نشانی، رضا دریکوند به عنوان سرپرست سازمان پسماند، اسماعیل پویان مهر به عنوان سرپرست سازمان میادین، میوه و تره‌بار، یدالله یوسفوند به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌ها، سجاد نعمتی به عنوان سرپرست سازمان خدمات موتوری، مهدی گل‌میرزایی به عنوان سرپرست سازمان فاوا، بهزاد رضوانی به عنوان معاونت شهرداری منطقه یک و ابراهیم ورزی به عنوان مدیر عمران شهرداری مرکزی منصوب شدند.

دوازده مدیر شهرداری خرم آباد در حالی منصوب شده اند که تغییرات مدیریتی در یک روز آن هم به سبک شهردار جدید خرم آباد تعجب افکار عمومی را برانگیخته است. شاید بتوان از تغییر و انتصاب دوازده مدیر شهرداری خرم آباد آن هم در یک نیم روز به عنوان یکی از رکوردهای بی سابقه ای یاد کرد که می تواند در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. خو کرده

  2. دست به اعصا حرکت کردن امروز و فردا کردن در انتصابات وتغییرات یک سازمان ویک اداره وارگان دولتی نشانگر ضعف وسستی ترس وبی عرضگی مدیر مربوطه را می رساند.

  3. بایدبه چنین مدیرانی تبریک گفت
    احسنت به شهردار
    امروزوفرداکردن کارمدیران ترسو وبی عرضه است
    یازنگی زنگ یارومی روم

  4. مدیر بی لیاقت ومدیری که هم وغمش حفظ صندلی ریاست باشد از استاندار گرفته که بالاترین مقام استانی است تا پائین ترین رتبه که بخشداری می باشدمدیر موفق نخواهد بود ومردم هم دل خوشی به همچون مدیری گرم نخواهند کرد.

  5. سلام و درود بر همچنین مدیری که استارت اولیه را با قدرت زده

  6. اگراین دوازده نفرمتخصص ودست پاک ومعتقدبه نظام هستن کارخوبی کرده والا اگربرعکسه واویلا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.