تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

«پیریایی» توصیح می دهد: چرا «دوستی» را برای فرمانداری کوهدشت پیشنهاد کردم؟!

  • کد خبر : 100269
  • 29 مهر 1396 - 8:50

  خواستم بگویم شهرستان کوهدشت، برای پیشرفت، ابتدا به یک مدیر اجرایی قوی نیازمند است که هم عمران را بسیار بیشتر از دیگران تجربه کرده باشد و هم اقتصاد را. جناب آقای دوستی، این دو عرصه مورد نیاز را بسیار خوب درک و تجربه و دریافت کرده است.اگر مصاحبه های گذشته بنده در اثنای انتخابات […]

 

خواستم بگویم شهرستان کوهدشت، برای پیشرفت، ابتدا به یک مدیر اجرایی قوی نیازمند است که هم عمران را بسیار بیشتر از دیگران تجربه کرده باشد و هم اقتصاد را.
جناب آقای دوستی، این دو عرصه مورد نیاز را بسیار خوب درک و تجربه و دریافت کرده است.اگر مصاحبه های گذشته بنده در اثنای انتخابات دهم مجلس را جستجو کنید آنجا عرض کرده ام بنده از موفقیت اجرایی ایشان در دوره استانداری شان در کهگیلویه و بویراحمد زیاد شنیده ام.همشهری صاحب عنوانم، در شهرداری های مختلف کشور بویژه در منطقه مهمی از تهران بزرگ، شهردار بوده است.
بنده اتفاقا، کسی را مطرح کردم که اگر فرماندار کوهدشت شود بخاطر سطح دیده ها و شنیده هایش در امور اجرایی، این وضعیت نامناسب شهر کوهدشت را و این سطح پایین مدیریت شهرداری را تحمل نخواهد کرد!
اگر فردی مثل جناب آقای دوستی فرماندار کوهدشت شود بخاطر سوابق کاری اش، و حیثیت اجرایی اش، فرماندار تحول گرا خواهد شد و من خواستم مطالبه مردم شهرم را به سمت درخواست جدی تحول عمرانی و اقتصادی سوق دهم و دستی آگاهانه به سپهر فرهنگی و اجتماعی شهرم بزنم، به تلنگر قانع نیستم
چرا برخی خیال می کنند که ما همچنان باید فرمانداران شهرستان را باید از میان ضعیف ترین اشخاص که یا فاقد تجربه هستند یا صرفاً آن را به عنوان طعمه ای تلقی می کنند و یا استمرار شغل مرغوب می دانند، انتخاب کنیم؟!
چرا برخی انتظار دارند بنده به عنوان یک شهروند مثل آنها فردگرایی را ترویج کنم و در قیاس بین شهرستان کوهدشت و جناب دوستی، کوهدشت را کوچک و در حد امثال ایشان ندانم؟! در همین متن ملاحظه می فرمایید که بنده برغم آنکه صنم و سیاق مشابه سیاسی و فکری با ایشان ندارم لیکن به صراحت از تجارب اجرایی او یاد کرده ام لیکن وقتی به قیاس و موازنه و نهایتا ترجیح برسم اجتماع را وزین تر و مرجح می دانم.
بله شاید روزهای آینده این همشهری محترم برای مسئولیت استانداری از سوی دولت دوازدهم منصوب شود که منطقاً این موضوع غیر منتظره نیست. لیکن مخاطبان ارجمند صفحه اینجانب، قدری با تأمل عرایض بنده را دنبال فرمایند.
تریبون تغییر، پیگیر تحول جدی در امور شهرستان است و به قصد این مهم ایجاد شده است. از این رو در روزهای آینده هم از سایر اشخاصی که می توانند فرماندار تحول و تغییر باشند نام می برم. ان شاءالله.

با احترام کرم رضا پیریایی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۹
  1. آقای ………….این چه بساط زشتی است که راه انداختی

  2. سلام به همشهریان عزیز و بزرگورام
    بی تردید همه فرزندان کوهدشت خواهان شهری آباد با مردمانی شاد هستند ، این سامان همواره مردمانی بزرگ را در دامان خود پرورش داده است و چه بسیار مدیران موفق در سراسر ایران که با افتخار خود را کوهدشتی می دانند ، بعنوان کوچکترین عضو کوهدشت استدعا دارم شمایی که قلمتان توانا و فریادتان رساست سعی کنیم بزرگان سیاسی (اصولگرا و اصلاح طلب) شهرمان را یاری و رفع مشکلات معیشتی شهرمان را به گونه ای خداپسندانه و نه با تهمت و افترا از ایشان مطالبه کنیم .

  3. متاسفم برای اصلاح طلبان کوهدشت، کاری کردن که امسال پیریایی بیان و اینطور مسخره کنن، اولا جناب پیریایی اقای دوستی محبوب هستند و خواهند بود پس شما خودتو کوچیک نکن با این حرف های بچه گانه ثانیا اصلاح طلبای کوهدشت تا ابد به جایی نمیرسن با این دو دستگی که بینشون به وجود اومده ثالثا بیشتر از اصول گراها الان اصلاح طلبای مخالف دوستی از این گفته پیریایی لذت میبرن که جای تاسفه

  4. جناب دوستی چرا ژاسخ نمی دهد.

  5. بخدافرمانداری هم بای آقای دوستی زیاداست اگه بخوادکاری واسه مردم انجام بده.
    ممنون ازپیشنهادبرادرپیریائی

  6. فرزندان این دیار لایق این فقر و بیکاری نیستند

  7. با سلام و عرض احترام خدمت مدیریت سایت و همه خوانندگان و آقای پیریایی

    آقای پیریایی اگر می توانی برای دوست گرفتارت کاری بکن چون او بودکه شما به نوایی رساند . شما یی که در حلقه ی کوچکی خود را محصور کرده ای و دوستانت از تعداد انگشتان یک دست بیشتر نیست . در ضمن شما با کاندید شدن جایگاه خود را در میان مردم میدانی. و شما راکسی وکیل نکرده که پیشنهاد فرماندار شدن را بدهید . در زمان داشتن مسولیت جه گلی به سر مردم کوهدشت زدی آقای دوستی صد ها خدمت به مردم کوهدشت و لرستان و بقول شما کهگیلویه کرده است که حتی کسی مثل شما برا نها اذعان دارد بهتر است برای خود ت جایی دست پا کنی و ساکت در انجول خودت بنشینی
    گرچه این حرفهای شما نشان از قصد دیگر یست که داری که در آینده خواهیم دید
    با اخترام

  8. اولا جناب پیریایی شما کوهدشتی نیستید که لفظ همشهری را بکار بردید دوما شما اگر ایده پردازید فکری بحال خود نمایید که اگر دوباره فیلتون یاد هندوستان کرد وکاندید انتخابات مجلس در این حوزه شدید چطور اون ۱۵۰۰ رای که آوردید ارتقا ببخشید .

  9. راه خودتونورفتیددوست داریدبیشترغرق بشید

  10. در این شرایط دوزخی فرمانداری سیروس ابراهیمی میتواند کوهدشت را نجات دهد…

  11. با سلام خدمت آقای پیریایی عزیزو تشکر از اینکه دغدغه شهرستان کوهدشت را دارید.خدمت حضرتعالی عرض کنم قسمت بسیار کوچکی از مشکلات کوهدشت در عصر حاضر مشکل مدیریت است .البته اگر در دهه های گذشته ما مسئولین دلسوز و مطالبه گری داشتیم الان وضع شهرمان این جوری نبود وپروژه هایی مثل پتروشیمی و غیره داشتیم.ولی در حال حاضر ما بهترین مدیر اجرایی کشور را هم بیاریم مطمئنا بدون در دست داشتن منابع و امکانات نمیتواند کاری از پیش ببردمگر اینکه دم عیسوی داشته باشد و معجزه نماید. واینکه ما بهترین شهردار دنیا را شهردار کوهدشت کنیم .وقتی نمی توانیم از دهها در آمد که شهرداریها در شهرهای بزرگ دارند وما بی بهره ایم ووضعیت معیشت مردم طوری است که نمی توانند عوارض سالیانه املاک خود را پرداخت کنند و شهرستان ما فاقد حتی یک کارخانه میباشد چه معجزه ای میتواند بکند .اگر ما دغدغه کوهدشت راداریم باید دست در دست هم دهیم و راهکارهایی پیشنهاد دهیم که سرمایه گذاران بیایند ودر این شهر احساس امنیت کرده و سرمایه گذاری کنند .چرا سرمایه گذار شهر ما باید در شهرهای دیگر و در پایتخت سرمایه گذاری کند .آری مشکل ما مشکل مدیران نیست. در شهر کوچکی مثل صحنه کرمانشاه پروژه تولید خودرو در دو سال گذشته کلید خورد و در هفته گذشته محصول آن وارد بازار شد. چرا ما نتوانسته ایم تا حال یک کارخانه کوچک اینچنینی دایر نماییم ویا اینکه برای کشاورزی شهرمان برنامه ای داشته باشیم .همه الا ماشاءالله در حرف زدن وهمدیگر را محکوم کردن مهر و چیره دستیم و در عمل شاید تا کنون یک قدم هم بر نداشته ایم.

  12. جناب پیریایی لازم نیست شما برای مردم شریف کوهدشت تعین تکلیف کنید

  13. آزموده را آزمودن خطاست.ایشان چهار سال که نماینده کوهدشت بودن فقط برا ترقی خودشان پله میساختن .افسوس از اون همه زحمتی که برا ایشان کشیدیم نمی دونستیم که مار در آستین پرورش میدیم.مطمئن باشید هر کاری اگه نیت خدمت و برای رضای حق نباشد نهایتا محکوم به شکست است.

  14. اقای پیریایی این شهر بزرگتر از شما هم دارد خدا از بزرگی کمکتون نکنه بذار با درد خودمون بسازیم

  15. خیلی از متخصصان مشهور ما مثل وزیر بهداشت دکتر قاضی زاده هاشمی می روند استانهای محروم نثل سیستان وبلوچستان ومناطق محروم خدمت می کنند ، کسر شان که نیست بلکه توشه آخرت است ، از سیاسی بازی این مطلب که بگذریم ، پیشنهاد قشنگی است اقای دوستی خدمت به کوهدشت را زکات پست و مقام های گذشته خود قرار دهند تا شاید مشمول رحمت خداوند قرارگیرند ، اتفاقا آقایان سیروس ابراهیمی ، اقای پیریایی و اقای دوستی از افراد باسابقه و دارای حسن شهرت درپستهای گذشته هستند .

  16. بعضی انگاری فحش شنیدن داغ کردن کسی فکرمیکنه دوستی نماینده ووکیل ملته ، بخداوندقسم همین دوستی اوائل انقلاب رفته بوددرب منزل مرحوم سیدعلیرضاهاشمی گفته بودمن اومدم کارت حزب الهی بگیرم حتی دخترم
    رحوم هاشمی شاهدقضیه هستند ،حالا چه شده عده ایی حامی……………. داغ کردن وهرآنچه لیاقتشانه به فرزندگرام کوهدشت جناب پیریایی نسبت میدهند،لطفا مخالفین خموش والا خیلی ازرموزگفته میشه

  17. سلام
    افاضات و تزهای آقای پیریایی مشابه آدم های دولت مهرورز گاهی برای نشاندن خنده بر لب خوبه. در همین حد و نه بیشتر
    هر از گاهی حرف های اینچنین زده میشه جهت تخریب فرماندار فعلی. فعلاً که با مدیریت خوب جناب فرماندار آرامش بر شهرستان حاکمه. اینکه ایشان دقیقاً دنبال چیه الله اعلم

  18. سلام
    از پیشنهاد جناب آقای پیریایی واقعا باید تشکر کرد اما به نظرم ایشان باید برای جناب دوستی همان پست شهرداری گراب که باعث پیشرفت وترقی ایشان شد پیشنهاد میددادن تا حداقل آقای دوستی چون سابقه خوبی در شهرداری دارن و از نظر شرعی به مردم گراب هم مدیون ان دینش ادا کنند.لطفا درج کنید باتشکر

  19. همین جناب دوستی مگر فرماندارهای کوهدشت را با لابی گری تعیین نمیکند!فرض کنید خودش فرمانداره.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.