تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

مطلب وارده/ آقای احمدی! با تخریب گذشتگان مقبولیت به دست نمی‌آید/ استان پادگان نیست

  • کد خبر : 100310
  • 02 آبان 1396 - 19:57

  اشاره: در روز گذشته استاندار جدید کهکیلویه و بویراحمد در نشستی گفته بود: اگراستانداران قبلی خوب کار می کردند وضعیت‌استان این نبود. علی‌محمداحمدی در این نشست با اشاره به نصب عکس‌های استانداران‌ سابق در سالن شماره یک استانداری این استان، اظهار کرده بود: اگر اینها خوب کار کرده بودند، وضع این استان اینگونه نبود. وی در […]

 

اشاره: در روز گذشته استاندار جدید کهکیلویه و بویراحمد در نشستی گفته بود: اگراستانداران قبلی خوب کار می کردند وضعیت‌استان این نبود. علی‌محمداحمدی در این نشست با اشاره به نصب عکس‌های استانداران‌ سابق در سالن شماره یک استانداری این استان، اظهار کرده بود: اگر اینها خوب کار کرده بودند، وضع این استان اینگونه نبود. وی در ادامه اظهار داشته بود: هنوز ۱۰نفر مرد تو این استان پیدا نشده که از ایل و تبار و طایفه خود بگذرند و به فکر خدمت واقعی به مردم این دیار باشند.

مطلبی از جناب «مسعود رحمانی» در پاسخ به این اظهارات، برای پایگاه خبری میرملاس ارسال شده است در زیر ارائه می شود.

مسعود رحمانی/ میرملاس: کمی بیشتر از یک ماه است که علی احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده است و در این یکماه مردم استان جز شعارهای پر طمطراق و «من این گونه هستم» و «آن گونه نیستم» و «چه میکنم» و «چه نمی کنم» چیز دیگری از ایشان نشنیده اند .
همان ابتدای معرفی هم برخی دلسوزان نسبت به عدم سابقه اجرایی در پرونده اقای احمدی تذکر دادند و اعلام کردند که این استان جایی برای یادگیری و آزمایش نیروها نیست ولی متاسفانه دولت محترم که این روزها هیچ توجهی به حامیان خود ندارد در این مورد نیز هیچ وقعی به انتقادات و اعتراضات نگذاشت و نتیجه اش وضعیت فعلی شده است که از سالن و ساختمان استانداری جز تهدید و ارعاب چیزی بیرون نیامده است .انگار آقای احمدی فقط آمده است مچ بگیرد و مدیران را تحقیر کند. گویی ایشان شورای اداری استان را با پادگان اشتباه گرفته اند که دستور بشین و برپا را فقط خوب ادا می کنند.
مدیریت استان نیازمند عدد و رقم است و اتفاقا ما منتظر بودیم تا احمدی که هیئت علمی یک دانشگاه معتبر هستند بر این حوزه تاکید نمایند نه اینکه همه ی خروجی ایشان پوپولیسم شعاری و احمدی نژادی باشد . هر چند باید گفت این نوع رفتارها متعلق به همان رگه های آن طرفی است . و این رگه ها آنقدر قوی است که ایشان حتی منکر نقش اصلاح طلبان در پیروزی حسن روحانی شده اند و تاکنون هم یکبار از کسانی که در این استان برای پیروزی حسن روحانی زحمت کشیدند تقدیر نکرده اند
مدیران و استانداران زیادی به این استان آمده اند و رفته اند و هر کدام در جای خود زحمات زیادی کشیده اند و این شایسته نیست «احمدی نژاد گونه» منکر همه زحمات و تلاش های صورت گرفته شویم .
بله ما هم منتقد قوم گرایی در استان هستیم ولی آن قوم گرایی مورد نظر آن چیزی نیست که آقای احمدی اشتباها برداشت کرده اند. اتفاقا اوج قوم گرایی و منطقه زدگی در میان نمایندگان محترم مجلس است نه استاند ار سابق . و ایشان چون توان ورود به حوزه نمایندگان مجلس را ندارند نامنصفانه همه چیز را متوجه کسی میکند که از این استان رفته اند .
این گونه نبش قبر کردن و به مدیریت قبلی حمله کردن اگر چه با احمدی نژاد در جامعه جا افتاد ولی رویه خطرناکی است که ممکن است در همین مدت حضور احمدی در استان یقه خود ایشان را نیز بگیرد. آیا شایسته است ما هم برویم و در دهلران و مهران بررسی کنیم که آقای استاندار چه کردند و چه ضعف هایی داشتند که مردم بار دوم به ایشان رای ندادند؟ آیا شایسته است ما هم برویم کنکاش کنیم و لیست ورود و تاخیر ایشان در جلسات علنی مجلس و کمیسیون مربوطه را در بیاوریم و به مردم ارایه دهیم .
آقای احمدی!!! اگر کار غیر قانونی اتفاق افتاده است باید آنرا با مدیریت و از طریق مجاری قانونی اول به سرانجام برسانید و بعد در ملا عام آنرا داد بزنید نه اینکه در جمع یک گروهی یعنی اعضای اعتدال و توسعه که تنها نسبتشان با اصلاحات استفاده از سفره زحمات کشیده شده اصلاح طلبان توسط این گروه از تهران تا یاسوج است حرف هایی بزنید که حتی محمد باقر قالیباف هم نمی زند .
روز تودیع موسی خادمی کلاس آموزشی خوبی بود تا همه مدیران به آن مراجعه کنند و راز ماندگاری یک مدیر را ببینند . هیچ کس منکر ایرادات و اشکالات نیست ولی نادیده گرفتن همه زحمات نیز بی انصافی بزرگی است که افکار عمومی آنرا بر نمی تابد .
خادمی در طول دوران مدیریتش با طمانیه و نجابت خاصی با تمام گروه ها و از جمله ائمه جمعه و رئیس شواری ائمه جمعه که متاسفانه این عزیز هم متاثر از فرهنگی که شما در حال جا انداختن آن هستید شروع به بی انصافی و زدن حرف هایی کرد که با واقعیت زمین تا آسمان فاصله دارند . خادمی هرگز به کسی پرخاش گری نکرد هر کس دنبال تحقیر کسی نبود و با روی گشاده از دولت وشعارهای دولت حمایت کرد و در نهایت هم دولت با ارتقا ایشان مهر تاییدی بر توانمندی ایشان زد .
آقای احمدی!! حرف زدن راحت است اما باید گفت بین حرف زدن در صحن مجلس و بر اساس تئوری های اقتصادی بر گرفته از کتاب های اقتصاد دانان غربی تا عمل کردن بر روی یک پروژه عمرانی در یک روستای دورافتاده بخش چاروسا زمین تا آسمان فاصله است و البته هیچ ایرادی هم وجود ندارد شما کماکان حرف بزنید و تهدید کنید ولی این پروژه ها حالا بیش از هر زمانی امیدوارند تا شاید از قبل حرف های شما اتفاقی برایشان بیفتد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. امیدواریم وانتظار داریم استاندار اصلاح طلب جناب سید خادمی با انتصاب مدیرانی که هم در شعار وهم در عمل با اصلاح طلبان ورئیس جمهور محترم بودند به عینه ثابت کند مقبولیتش بیش از آنی است که دیگران فکر نمی کردند وبیشتر از این در انتصاب مدیران استان تامل نکند .

  2. هر موقع اصلاح طلبان حاکم می شوند نه تنها این استان بلکه کل کشور آبستن حوادث می شود ،از استاندار محترم می خواهیم از افراد معتدل و میانه رو و صادق استفاده کند ،نه از اصلاح طلبان افراطی وعقده ای ،

  3. نکنه اینم تقصیر دولت نهم و دهمه که شماها خودتون رو هم قبول ندارین خخخخخخخ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.