تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

استاندار لرستان: هفته آینده برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف استان اعلام می‌کنم

  • کد خبر : 100389
  • 06 آبان 1396 - 9:00

  به گزارش میرملاس سید موسی خادمی ظهر جمعه در جمع مردم شهرستان دورود با اشاره به اینکه شهرستان دورود به لحاظ صنعت دارای ظرفیت های فراوانی است و در حوزه منابع آب و اراضی کشاورزی و مزیت های کشاورزی دارای پتانسیل های خوبی است، اظهار داشت: دورود به لحاظ گردشگری به عنوان پایتخت طبیعت […]

 

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی ظهر جمعه در جمع مردم شهرستان دورود با اشاره به اینکه شهرستان دورود به لحاظ صنعت دارای ظرفیت های فراوانی است و در حوزه منابع آب و اراضی کشاورزی و مزیت های کشاورزی دارای پتانسیل های خوبی است، اظهار داشت: دورود به لحاظ گردشگری به عنوان پایتخت طبیعت ایران مطرح است که ظرفیت خوبی برای سرمایه گذرای است.

وی با بیان اینکه شهرستان دورود سابقه صنعتی و استعدادهای کشاورزی و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد، تصریح کرد: خدمات زیادی پس از انقلاب در این شهرستان صورت گرفته که البته کارهای مانده زیادی هم وجود دارد که باید انجام شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه منابع دولتی محدود است اما ما برخی از مشکلات این شهرستان را در اولویت قرار داده و برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد، افزود: البته انجام این اقدامات نیازمند وحدت و انسجام در شهرستان و بین مدیران است.

خادمی با اشاره به اینکه طی هفته آینده برنامه های اصلی خود را در حوزه های مختلف استان به صورت رسمی اعلام خواهم کرد، گفت: اجرای پروژه فاز ۴ سیمان دورود یکی از اولویت های ما در شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان نماد صنعتی استان است که مشکلات بانکی و سرمایه گذاری این پروژه را در سفر به تهران و جلسه با وزیر کار پیگیری خواهیم کرد، تصریح کرد: جاده کمربندی دورود که ۱۲ کیلومتر است نیز دارای ۹۷ درصد پیشرفت است؛ مشکل تملک بخشی از اراضی و زمین های این کمربندی وجود دارد که برای رفع این مشکل نیز اقدام می شود.

استاندار لرستان همچنین به احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی در دورود اشاره کرد و گفت: به زودی این بیمارستان کلنگ زنی می شود.

خادمی در رابطه با تصفیه خانه دورود نیز گفت: این پروژه نیازمند اعتبار است که پیگیری های لازم برای تخصیص اعتبارات اش انجام می شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. جناب استاندار عین سخنان شما جناب بازوند در طول چهار سال آذگار در هر سفر وبازید از شهرستانهای استان تکرا ر می کرد واز آینده ای بهتر خبر می داد اما سوال اساسی که ذهن اکثر مردم را به خود مشغول کرد ه خروجی ونتیجه قابل فهم که ذهن اکثر مردم لرستان به خود مشغول کرده چه بوده با این توصیف اگر علاقه مند به نتیجه دید وبازدیدهای استانهای هستس ضرورت دارد مدیران کار دان وقوی وهمراه وهمگام با دولت دوازده انتخاب شوند انتخابی که براساس رانت ولابی گرمی منفعت طلبان اتخاذ نشود همچنان که در مدیر یت استاندار سابق اتفاق افتاد نمونه بارز وواظهر ومن الشمس انتصاب مدیری نا کار آمد ونا توان ……… ودو شغله در راس سازمان صنعت ،معدن وتجارت ودیگر سازمانها ونهادهای ذیر مجموعه ماندگار ی این گونه مدیران نه تنها باعث پیشرفت وتوسعه در استان نخواهد بود بلکه ادامه و ماندگاریشان به منزله عقبگرد وپسرفت کسب وکار ورونق وشکوفایی در مجموعه استان خواهد بود مدیر ارشد ونماینده تام الاختار دولت نه تنها باید شجاع ونترس باشد بلکه در امور عزل ونصب ها وبرکناری تیم گذشته ریسک پذیر باشد وبه وضع موجود وادامه آن قانع نباشد و آزموده را آزمودن خطاست آنهم در صوریتی که هر سازمان واداره ای نیروهای با تجربه وبا سابق دارد ونباید به خود اجازه دارد به خاطر رودر بیایستی ورفیق بازی نیرویی بی تجربه را مامور وساپورت کرد که دودش هم به چشم کارکنان وکارشناسان آن سازمان می رود ودر نهایت مجموعه صنعت متضرر خواهند شد

  2. راه برون رفت استان از وضعیت جاری تغییر در بدنه مدیریتی استان و بکارگیری مدیران توانمند وهمسو با دولت و پاک دست است.

  3. در حال حاظر روزمرگی وبی انگیزه بودن مدیران استان وشهرستانها به خوبی هویدا می باشد با تصمیم قاطع استاندار جدید وانتصاب مدیران انتظار این است دگرگونی وتحول ایجاد شودوکرختی وعدم نشاط فراگیر با مدیریت استان خدا حافظی کند این مهم بستگی به عملکرد آنی استاندار دارد.

  4. جابجایی مدیران باید براساس ارزیابی عملکرد مدیر و مجموعه تحت مدیریتش باشد نه اینکه فقط نگاه شود کدام مدیریت بادسنجش قویتر است.

  5. در حال حاضر معاون بهداشتی دانشگاه علو م پزشکی ………………مردم ازاری بده ………..

  6. جناب استانداراخیرا شنیده ایم پیمانکاران بامدیران استان چکهایی برای مناقصات ردوبدل میکنند امیدواریم شایعه باشد…

  7. متا سفانه این روزها خبرهایی جسته و گریخته در بین مدیران منعکس می شود با این ترفند که ماندگاری مان حتمی است به دلیل اینکه با استاندار هم کلاس بوده ایم وای بر مدیریت نا کارآمد که به چه روزی افتاده رانت در سطح مدیران برای ماندن عادی شده وضربه اش نیروهای کار آمد وکاردان خواهند خورد نمونه اش سازمان صنعت ،معدن استان است که مال التجاره وبده وبستان شده.

  8. فعلا بادنمای معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از همه قویتر شده . در طرفه العین رنگ عوض میکند. بیچاره مردم . بینوا کارکنان زیردست.

  9. ننگ ونفرین خوبان وخاصان بر آنان باد که با رانت وادبیات هم کلاسی وهم دورهای در دانشگاه دوست ورفیق بازی واز همه مهمتر پارتی بازی رای مردم لرستان را به سخره می گیرند وبا این امتیازات خود خواهانه مردم را از انتخابات ودکتر روحانی نا امید می کنند همانطور که آقای بازوند در دولت یازدهم این گونه با رای مردم بازی کرد وبا مامور نمودن نیروهایش در بدنه سازمانها وادارات خط بطلانی بر انگیزه کنشگران حامی دکتر روحانی در استان کشید حواس استاندار به مردمی باشد که با رای خودشان باعث شدند که جنابعالی وامثالهم استاندار بشوند خواسته شان تغییر وتحول مدیران استان است اگر این گونه شد رای این مردم برازنده وجود دولت باد در غیر این صورت حلال نخواهند کرد چرا که نان به نرخ روز خورها در مناصب ومدیریت ها نظاره گر رایمردم اند نه هامیان وطرفداران دکتر روحانی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.