تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

نماینده پلدختر: خواستار افزایش ۲ نماینده به تعداد نمایندگان لرستان هستیم

  • کد خبر : 100401
  • 07 آبان 1396 - 7:59

  نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به مطرح بودن طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در مجلس گفت: در گذشته بنابراین بود که ۲۰ نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود که اکنون افزایش ۴۰ نماینده در کارگروه ویژه در دست بررسی است. سید حمیدرضا کاظمی در مورد افزایش تعداد نمایندگان […]

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به مطرح بودن طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در مجلس گفت: در گذشته بنابراین بود که ۲۰ نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود که اکنون افزایش ۴۰ نماینده در کارگروه ویژه در دست بررسی است.

سید حمیدرضا کاظمی در مورد افزایش تعداد نمایندگان لرستان گفت : در ادوار گذشته ۲ طرح مورد بررسی قرار گرفته است و با پیگیری‌های صورت گرفته متوجه شدیم در پیش‌نویس لایحه دولت در مورد افزایش تعداد نمایندگان مجلس لرستان آمده است که یک کرسی به لرستان اختصاص‌ یافته و طی آن سلسله از دلفان منتزع و به خرم‌آباد الحاق شود و تعداد نمایندگان خرم‌آباد به ۳ نفر افزایش یابد.

رئیس کارگروه ویژه طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس گفت: ما نمایندگان استان با این لایحه مخالف هستیم و به دنبال آن هستیم که نامه‌ای به وزارت کشور و کمیسیون شوراهای مجلس ارسال کنیم که در لایحه دولت ۲ نماینده به لرستان اضافه شود که یک نماینده به خرم‌آباد با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه و جمعیت بالای اضافه شود و یک سهمیه هم به حوزه سلسله و دلفان اختصاص یابد که با توجه به مسائل امنیتی و اجتماعی حوزه سلسله و دلفان از هم منتزع شوند و هرکدام به‌تنهایی صاحب یک کرسی نمایندگی در مجلس شوند.

نماینده پل‌دختر و معمولان افزایش تعداد نمایندگان استان را ظرفیت بزرگی برای لرستان اعلام کرد و تاکید کرد: به همراه دیگر نمایندگان استان به جد پیگیر افزایش ۲ نماینده به تعداد نمایندگان لرستان هستیم./بهار

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100401

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. جناب آقای کاظمی و نمایندگان استان لرستان آیا قبل از اینکه به فکر افرایش تعداد نمایتدگان باشید به این فکر کرده اید که شما نمایندگان! چکار کردید جز عزل و تصب های بی مورد ، حالا به جای یکی هزار نماینده! مانند امثال شما باشد به چه کار آید؟

  2. شما چه گلی ب سر مردم زدید که میخواید اضافه هم بشید!!

  3. شما چه ….. برای لرستان کردید که دو نفر دیگه هم اضافه بشه؛حیف اون رای که مردم به شما دادن …………

  4. جناب سوری کدام نماینده در ادوار گذشته برای لرستان کاری کرده است که این آقایان انجام نداده باشند. بی خیال کلمات دهان پر کن ولی بادهم. ..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.