تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

فرماندار بروجرد: ۱۳ آبان منشاء تحولات اثر گذار در تاریخ کشور است

  • کد خبر : 100416
  • 08 آبان 1396 - 9:06

  به گزارش میرملاس علی کورانی فر فرماندار بروجرد در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان که در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: با گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انتشار و توضیح این وقایع و حرکت و اقدام دانشجویان بسیار ضروری تر می شود. وی اضافه کرد: ۱۳ آبان در […]

 

به گزارش میرملاس علی کورانی فر فرماندار بروجرد در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان که در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: با گذشت سالها از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انتشار و توضیح این وقایع و حرکت و اقدام دانشجویان بسیار ضروری تر می شود.

وی اضافه کرد: ۱۳ آبان در تاریخ کشور بسیار اثر گذار بوده و هر ساله باید مراسم راهپیمایی با شکوه تر برگزار شود و پیام این راهپیمایی باید به همه دنیا صادر شود.

فرماندار بروجرد رمز استمرار انقلاب را انسجام، همدلی و اتحاد برشمرد و افزود: با هماهنگی و همدلی و پشت سر رهبری حرکت کردن می توان در این مسیر طراحی شده حرکت کرد و روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر بود.

به گفته وی اتحاد ضامن دوام انقلاب است و نیاز است در راهپیمایی ۱۳ آبان همه اقشار مختلف مردم حضور داشته باشند و اتحاد و اقتدار را به دنیا نشان دهند.

در ادامه “احمد گودرزیان” معاون فرماندار بروجرد افزود: راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه در بروجرد روز شنبه همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان تختی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: همه دستگاه ها همکاری لازم را انجام دهند تا این مراسم به خوبی در شهرستان برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.