تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

معاون امداد و نجات هلال‌احمر لرستان: امداد و نجات استان لرستان برای خدمت به زائران اربعین در آماده‌باش کامل قرار دارند

  • کد خبر : 100418
  • 08 آبان 1396 - 9:14

به گزارش میرملاس محمدباقر محمدی به برنامه‌ریزی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان برای ایام اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: دو تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان  در قالب دو دستگاه آمبولانس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در عراق مستقرشده است. وی به استقرار یک پایگاه امداد و نجات به‌صورت کانتینری در مهران […]

به گزارش میرملاس محمدباقر محمدی به برنامه‌ریزی معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان برای ایام اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: دو تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان  در قالب دو دستگاه آمبولانس برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در عراق مستقرشده است.

وی به استقرار یک پایگاه امداد و نجات به‌صورت کانتینری در مهران اشاره کرد و  افزود: برای کمک‌رسانی و کمک به درمانگاه‌های هلال‌احمر ایران در عراق نیز نیروهایی از استان لرستان به کشور عراق اعزام‌شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان عنوان کرد: ازآنجاکه لرستان در بحث اربعین معین استان ایلام است جلساتی برگزارشده و رایزنی‌هایی در حال انجام است تا کمک‌های موردنیاز انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه لرستان تنها استانی است که در وسط سه استان مرزی کرمانشاه، ایلام و خوزستان  قرار دارد در داخل استان نیز همه پایگاه‌ها و عوامل امدادی لرستان  در حالت آماده‌باش ۱۰۰ درصدی قرار دارند.

محمدی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین جاده‌های استان لرستان نیز شلوغ‌تر شده است و متأسفانه در این چند روز تصادفات بیشتر شده است که به‌طور یقین شرایط آماده باش کاملی را می‌طلبد به همین جهت تمامی عوامل امدادی تا پایان طرح اربعین در آماده باش قرار دارند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون تمامی  شعب شهرستانی و پایگاه‌های امداد و نجات لرستان در حالت آماده قرار دارند، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۵۰۰ نفر به‌صورت شبانه‌روزی در این طرح فعالیت می‌کنند.

معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان اظهار داشت: ستاد اربعین تقسیم‌بندی در مورد تردد به سمت مرزها انجام داده است و بر اساس آن تردد در استان‌ها تقسیم‌شده تا بار ترافیکی در یک مسیر نیفتد، بعضاً اکثراً بیشتر طرف مهران می‌روند که این منجر به ترافیک می‌شود که ممکن است حادثه‌ساز باشد.

وی افزود: اگر زائران بر اساس تقسیم‌بندی استان‌ها پیش بروند و تردد در پنج خروجی سه استان را رعایت کنند حادثه خاصی اتفاق نمی‌افتد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100418

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.