تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

گزارش تصویری / نشست خبری ملکشاهی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در کوهدشت

  • کد خبر : 10049
  • 13 مهر 1391 - 20:36

عکاس : بیات آزادبخت

شرح کامل نشست خبری را اینجا بخوانید

عکاس : بیات آزادبخت

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 37در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۷
  1. آقای آزادبخت مدیر سایت کت و شلور خوش رنگت یه سمت اون دو برگه تا خورده بی کلاس یه سمت. یه دفتری سررسیدی چیزی با خودت همره داشته باش همیشه

  2. خوشم میاد خانواده آزادبخت افتادید به … خوردن و خایه ی مالی ملکشاهی رو میکنید که به یه نوایی برسید.آدم چقدر باید زن صفت باشه.هیچی بهتون نمیرسه چون طرفدارهای ملکشاهی نمیزارن

    • آقا یا خانم طرفدار امامی. بدترین و وقیح ترین کار ، این کاریه که تو و امثال تو انجام میدید. که من حیفم میاد اسمتونو آقا بزارم. چه ربطی داره آخه؟ این جمعیت طرفدار هرکی بودن یا هستن (که طرفدارای همه کاندیداها توشون هست) برای اون کارایی که تو گفتی و فقط در شان خودته اونجا نرفتن. اینا برای این رفتن که مشکلات آدم مریضی مثل تورو عنوان کنن تا شاید کمی فرهنگ در وجودت پدیدار بشه. گرچه کسی که با این بی ادبی و حماقت حرف می زنه بعیده اصلاح بشه. حتم دارم تو از اون دسته آدمایی هستی که وقتی بین جمع می شینید از فرهنگ و شخصیت و انسانیت حرف می زیند ولی خودت از اینها بویی نبردی و با اسم ناشناس دیگران رو تخریب و مورد اتهام قرار می دی. از خدا بترس البته اگه در وجودت اعتقادی هست..اینها اصحاب رسانه هستن. خبرنگارایی هستن که بدون هیچ چشم داشت مالی دارن از جیب و وقت خودشون هزینه می کنند تا بگن تو هم آدمی. پس آدم باش. ملکشاهی نه تنها به اینها چیزی نمیده بلکه ممکن ازشون دلخور هم بشه چون قصدشون گفتن واقعیت هاست و مشکلاتی که امثال تو و مسئولین گذشته برای این شهر درست کردن.

      • آقای بیطرف مطمئن باشید این آقا یا خانم طرفدار امامی نیست،طرفدارهای امامی اینقدر شعور و شخصیت دارند که اگه بخوان نظری بدهند با منطق و دلیل باشه.ما هم خودمون منتقد عملکرد آقای امامی هستیم ولی شما قبول دارید که این خبرنگارها و روزنامه نگارها خیلی دیر به فکر انتقاد کردن افتادن ای کاش اون موقع چند نفرشون هم با آقای امامی یا آقای قبادی نشست خبری میگذاشتند چند بار بهشون گیر میدادند تا اونا هم یه حرکتی از خودشون نشون میدادند.امیدواریم که این خبرنگاران عزیز پیگیر اینگونه قضایا باشند.ما هم آرزویمان پیشرفت هر چه سریعتره شهرمان است.

      • مطمئا باشید تنها خبرنگاری که اهل بگو بخند با نماینده نیست آقای حشمت آزادبخت هستن.خدایی نکرده نمیگم با آقای ملکشاهی مشکلی دارن ولی تنها خبرنگاری که در اون جلسه دید انتقادی(انتقاد سازنده) نسبت به نماینده داشت آقای حشمت آزادبخت بود.

    • اقای ازادبخت یانخوندی یاوقتی که بایدسانسورکنی بلد نیستی!چه وضعیه اخه!!؟

    • به نظر نمیاد طرفدار امامی هم باشی چون من خیلی از طرفداران امامی رو می شناسم و مطمئنم شخصیتشون بالاتر از اینه که پشت پرده قایم بشن و حرف بزنن اگر طرفدار امامی بودی باید خودت رو معرفی می کردی نه اینکه پشت یک اسم جعلی خودت رو قایم کنی.
      آقای آزادبخت بنده از طرف مردم عوام کوهدشت از شما و تمام همکاران خبرنگارتان تشکر و قدردانی می کنم.

  3. بابا من اینا رو میشناسم این همه بیکار از کجا اومدن شدن خبرنگار قبول کارت خبرنگاری دارن اما در چه روزنامه یا سایت یا مجله خبری کار میکنند همه بیکارن بجز این آزاد بخت ها همگی بیکار الاف مثلا این یارو سوری کجاش خبر نگار چون نزدیک به ملکشاهی هستش باید اونجا باشه وای از دست این همه بیکار
    یکم هم به فکر مردم باشید

    • تو حالت خوش نیست. بیماری . خودتو به یک روان پزشک نشون بده عزیزم. اگه با شخصی مثل آقای محترمی که اسم بردی (و خبرنگار هم نیست و برای خبرنگاری هم نیومده) مشکل داری چرا بقیه رو زیر سوال می بری. بله اینها بیکارن. دقیقا برای این بیکارن که امثال تو و اون طرفدار بالا با خودشیرینی در عین بی سوادی میرید سر کار. هر کدوم از اینها اندازه موهای تو مطالعه دارن و با مجلات و نشریات و سایت های مختلف کار کردن. اگر خبر نداری و اطلاعاتت ناقصه به خودت شک کن نه به دیگران گیر بده. چند نفر از اینها همراه نماینده بودند و داخل سالن هستند. دلیل نمیشه که چون شخصی اینجاست خبرنگار باشه. خب مگه محمدرضا گراوند خبرنگاره. عضو شوراست و همراه ملکشاهی. کمی چشمتون رو باز کنید و خدا رو در نظر بگیرید. به حرفهام فکر کنید و خجالت بکشیدو. قشر زحمتکش خبرنگار هم نباشه دیگه مسئولین هر بلایی که البته حقتون هست سرتون میارن. انسان باشید. به قول امام حسین :اگه دین ندارید آزاده باشید. وجود افراد عقده ای و بیماری مثل شماها این شهر رو در عقب موندگی نگه میداره. انسان باشید انسان باشید. همین

    • ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم
      جامه ی کس سیه و دلق خود ارزق نکنیم
      عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است
      کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

      راهنمای روزنامه نگاری بنیاد رویترز، نقش خبرنگار در جامعه را این گونه توصیف می کند:

      یکی از نقش‌های مهم خبرنگارها در حکومت‌های ‏دموکراتیک این است که رابطی میان دولت و مردم باشند. این ‏کانالی دو طرفه است. خبرنگار می‌تواند از تصمیمات و ‏اقدامات دولت به مردم بگوید و نظر مردم را به دولت منتقل ‏کند.
      باید گفت در عصرموج سوم، مطبوعات و خبرنگارانی می توانند داعیه خدمت رسانی و روشنگری داشته باشند، که حرفه ای بوده و حرفه ای عمل کنند.
      حال اگر خبرنگار و یا روزنامه نگاری رسالت خود را فراموش کرد، آیا باید فراموشی او را به جامعه ی خبرنگاران و یا مطبوعات نسبت داد؟
      جامعه ای که در حال تضاد با خبرنگاران قرار بگیرد، نه تنها روشنگر نخواهد بود، بلکه مجرای گفت و گو و گفتمان و فضای نقد را هم خواهد بست.

  4. این بیات هم با این عکسهاش

    • هرکس بگرین هومال بن کشی دیری.

    • خیلی هم خوبن. اگه بهتر بلدی بفرما. این گوی و این میدان. چرا ضعف های خودت رو با خراب کردن دیگران پوشش میدید؟ به قول بیطرف انسان باشید. همیــــــــــــــــــــــــــــــن

  5. مهندس داریوش آزادبخت و عشق است . میمزا

  6. بیشتر بادیگاردهای ملکشاهین تا خبر نگار ………………….

  7. آقای علیزاده و احمد بساطی ٰو ضرونی از کی تا حالا خبرنگار شدند واقعا از ماست که بر ماست

  8. در پاسخ به یکی از دیدگاههای بالا:
    اولا که یک خبرنگار لازم نیست حتما در یک روزنامه فعالیت کنه. کسی که سایت خبری ثبت شده داره هم خبرنگار محسوب میشه.
    دوما بنده آن چند نفری رو که توی این عکس ها دیدم رو مطمئنم بیکار نیستند. حداقل سه یا چهار نفرشان از همکاران هفته نامه سیمره هستند. اگر سیمره را خوانده بودید با مقالات کوتاه و زیبای آقای حشمت اله آزادبخت حتما آشنا می شدید. آقای امین آزادبخت هم که خبرنگار ایرنا و مهر است اگر اشتباه نکنم و خبرنگار رسمی. آقای دوست محمدی نیز که از جوانان تحصیل کرده و نخبگان دلسوز شهرستان است .
    سوما یکی از راههای به فکر مردم بودن همین اداره سایت های خبری است که انصافا میرملاس فارغ از برخی تبلیغات که آنهم لازمه گردش سایت است عملکرد خوبی داشته. مشکلات را خوب به تصویر میکشد و زبان مردم است.

    همچنین در پاسخ به آقای طرفدار امامی:
    واقعا برای طرز تفکر شما متاسفم. بنده آقای حشمت اله آزادبخت و گرایشهای فکری ایشان را میشناسم. از صد مرد نیز مردتر است. خدا رو خوش نمیاد تهمت بزنید و توهین کنید. انصاف خوب چیزی است.
    در ثانی زمان آقای امامی ایشان چندبار با خبرنگاران جلسه داشت؟ عملکرد آقای امامی را چرا هیچجا نمیتوان پیدا کرد؟ مردم آگاهتر از این هستند که بخواهند فریب شما را بخورند. اتفاقا بنده که خداشاهده رای ندادم و با هیچ یک از نمایندگان نیز همسو نیستم چنین برداشت کردم که شما جیره خوار امامی هستید نه این دوستان شریف.
    سوما هنوز روح قومی گری همراه شماست. خواهر گرامی لطفا به فکر شهرستان باش و اختلافات را کنار بذار.

    همچنین یک دیدگاه در مورد این خبر:
    لطفا توضیحات جلسه را نیز منتشر کنید. چه پرسشهایی مطرح شد؟ پاسخ ها؟ موضوعات مورد بحث. فقط انتشار عکس ها یه مقدار بدور از حرفه ای بودن است.

  9. البته خط پایانی دیدگاه پیشین را ویرایش میکنم: موضوعات مورد بحث را در لینک زیر یافتم. سپاس
    https://www.mirmalas.com/news/9841/%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D9%87%D8%AF%D8%B4%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B9%D8%AA/

  10. ابوذر جان توجه کن من گفتم جز این آقایون آزادبخت فعالیت دارن ما بقی چه فعالیتی دارن اگه این جور باشه آقا ما هم خبرنگار یه کارت خبرنگاری می گیریم فعالیت نمی کنیم بعد تو جلسات شرکت می کنیم اول نظر رو بخون بعد نظر بده

  11. این اقای بیطرف مثل اینکه یه قولی -پستی-وامی و…گرفته که خیلی داغه برادر عزیز این همراهان ملکشاهی کدامشان اصحاب رسانه هستند همین عضو شورا از عوامل ایجاد مشکلات شهره و استخدامهای فامیلی تو شهرداری بابا مردم خیلی شعور دارن و سایرین که نمی خواهم اسم ببرم ………………….

  12. سلام برهمه ی دوستان عزیز. خیلی خوشحالم که در کوهدشت جوی درست شده تا همه بیایند و به راحتی نظر خودشون رو بگن. خیلی خوبه دموکراسی نظر به وجود بیاد و این کم کم یه عادت می شه و به برخوردهای خیابانی هم کشیده می شه . اونوقته که به جای درگیری ها و دهن لقی ها راحت باهم حرف بزنیم هرچند مخالف هم …. کسانی هم که با کامنت ها و نظراتشون درمورد بنده نظرداده اند از زاویه ی دیدشون به من نگاه کرده اند وحتما حس کرده اند که من وامثال من اونجوری هستیم که توی ذهن این عزیزان نقش بسته ایم وحق هم دارن چون اندیشه شونو بیان کرداه اند.اما از طرفی کاش همه روزی با اسم واقعی کامنت بذاریم و بی پرده بیایم و نظر خودمونو غیرمغرضانه بگیم. دوست عزیزی هم که بنده رو مورد لطف کامنت قرار دادن کاش اون روز بودند و می دیدند که خبرنگاران اون روز چه درخواست هایی از جناب ملکشاهی داشتند . درخواست هایی نه شخصی بلکه درخواست هایی که تماما دغدغه ی مردم کوهدشت به خصوص جوان های بی کار و نان و…بود. به هرحال خاک پای همه هستم و خوشحالم که با وجود بی کاری و اجاره نشینی و هزار بار سنگین زندگی گاهی با قلم ناقص خود دغدغه های مردم بافرهنگ خودم رو می نویسم .مردمی که صاحب تمدنی طلایی در گذشته بوده اند و امروز هم حرف های زیادی برای گفتن دارند. مانا باشید.

    • درود بر شما استاد گرامی. امیدوارم همیشه سربلند باشید.

    • درضمن از همراهان جناب ملکشاهی گفته بودید بله درسته این آقایان فقط همراه آقای ملکشاهی بودند و کاری به کار هم نداشتیم و تا آخر نشست هم ساکت بودند و اصلا جزو برنامه نبودند .خوب این هم طبیعیه که عده ای انگشت شمار همیشه سایه به سایه ی نماینده هستند…ودر مورد شورای شهر و حرفایی که احمدی عزیز گفته من هم موافقم. درضمن جلسه با نماینده وهرکس دیگر به معنای طرفداری از ایشان یا به قول اون آقای مستعار محترم جیره خواری نیست .

      • دوستان عزیز بنده به همراه آقای آزادبخت مدیر محترم میرملاس ترتیب این جلسه رو گذاشتیم.کس خاصی هم همراه آقای ملکشاهی نبوده که به عنوان بادیگارد ازشون یاد میکنید.فقط من بودم و آقای گراوند که به عنوان مدیر دفترشون همراهشون هست.بقیه افراد هم خبرنگاران شهرمون بودن چند نفر هم که در فرمانداری حضور داشتن مایل بودن در جلسه باشن.تمام این دوستان خبرنگار همه در روزنامه ها و سایت های مهم خبری حضور دارن (فارس،مهر،ایرنا،میرملاس،خبرگزاری لرستان،سیمره،بیان لر،کارون و …)از جمله آقای آزادبخت از خبرگزاری مهر که فعالترینشون هستن امیدوارم قسمت استان لرستان خبرگزاری مهر رو ببینید و متوجه فعالیتهای سازنده ایشون واسه شهرمون میشید.در این جلسه موارد بسیار مهمی از مشکلات شهرمون عنوان شد و از همین حالا من جلسات بعدی رو با نماینده محترم هماهنگ کردیم که در آینده نه چندان دور نتایج مفیدش رو همه میبینن

      • همون جوری که بلدی چه جوری زیرابی بری دفعه ی اخرت باشه که به دیگران توهین میکنید!چه تو چه ملکشاهی وچه احمدی..بزاریدچابلوس نباشید،پرادعاها..

  13. کدوم خبرنگار ؟!………….._اینا یک مشت انسانن که فقط شنا تو جریان اب وبلدن _یه ده کوره این همه کدخدا؟!نخندونین مارو دیگه_

  14. آقای گراوند دست چپ ازت جلو زد نیروها ی خود را جازد اما تو چه….
    تمام نیروهایی که پست گرفتن منصوب به طولابی اند

  15. باسلام برخود لازم دانستم که از برخورد منطقی و فرهنگی جناب آقای حشمت ا…آزادبخت در جواب کامنت ها ،سپاسگزاری کنم.

    در کار فرهنگی جواب عصبانیت،عصبانی شدن و جواب فحش فحاشی نیست.البته ما هنوز به این تمرینها داریم

  16. باسلام وخسته نباشید خدمت تمام دوستان بهتره به جای این بدوبیراه گفتن ها اگه راست میگین یه راه کاری ارایه کنید وبهم بی احترامی نکنید بببببببررررررررااااااااااااااااااددددددددددددرررررررررررررررررررر

  17. با نظر ندا خانوم موافقم گل گفتی آی گل گفتی….

  18. با سلام.
    آقای به ظاهر بی طرف اولا :نه کسی رو زیر سوال بردم و نه می خواهم ببرم
    دوما : بیمار کسی است که این جور الفاظی را به کار میبرند و کسی خود را به روان پزشک معرفی می کند که این الفاظ را می گوید پس شما نیاز به یک وقت درمان طولانی دارید.
    سوما: اگر ما خود شیرین بودیم الان بیکار در خانه نبودم و انتقاد های گفته را نمی کردم به جای سرو کله زدن با افرادبیماری مثل شما که تحت درمان هستید سر کار بودم و خود شیرینی های خود را میکردم .
    چهارما: چرا این افراد باید اینجا باشند؟ آیا محمد رضا گراوند نباید در شورا حضور داشته باشد؟ این جا چکار میکند؟ مگر دیدار اصحاب رسانه با نماینده مردم نیست؟ چرا ایشان که عضو شورا هستند اینجا هستند ؟
    اگر این آقا برای جوابگویی به فرض مٍثال هم آمده اند باید در این روز باشد اگر ایشان راست می گویند چرا در یک روز دیگر خود این کار را نمیکند؟ و در شوراء شهر پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیستند.

    یه سوال از شما وقتی آقای احمدی نژاد با اصحاب رسانه دیدار دارند آیا وزیر کشور در آن جا حضور دارند یا دیگر وزراء؟ نه آقای بی طرف آقای آزاد بخت در بخشی از نظر خود گفته اند که آن ها ساکت در یک گوشه بوده اند و حرفی هم نزده اند چرا اینجا حضور دارند؟ شاید در همان ساعت یکی از شهروندان ما در همان لحظه کار واجب با ایشان در شوراء شهر داشتند آیا نباید ایشان در آن جا حضور داشته باشند؟ اگر این مسئولیت را قبول کرده اند باید تا آخر به این مسئولیت پایبند باشند و پاسخ گوی مردم باشند.
    از یک طرف با شما موافق هستم هر بلای به سر ما مردم کوهدشت بیاید کم است ما مردم هستیم که با انتخاب بد و به خاطر یه پست لعتی این همه بلا باید سرمان بیاید اگر انتخاب ما مردم خوب بود الان کوهدشت یک شهری صنعتی بود. یکی از دلایل انتخاب اشتباه ما این است که نماینده خوب نداریم اگر نماینده خوب داشتیم در این چند سال یه بودجه حسابی برای این جاده کوهدشت به خرم آباد که ۸ سال است همان شکل باقی مانده و جان صد ها جوان کوهدشتی را گرفته تصویب میکرند آیا با ۳ میلیارد میشود جاده به این خرابی رو درست کرد؟ (به گفته آقای ملکشاهی در شبکه افلاک ) یا آیا میشود با کمترین بودجه گاز رسانی برای روستا های شهر کرد؟ یا آیا میشود آب رسانی کرد؟ این ها همه از تو سری خوردن انتخاب نماینده …..است که خودمان بر سر خودمان تو سری میزنیم البته منصف هم باشیم نباید یه ریاست ها گیر داد بلکه نمایندگان هستند این بلا را به سر آقایان رئیس می آورند و بد نام می شوند.
    یک توصیه به آقای ملکشاهی:
    اگر می خواهند در دل مردم جای داشته باشند و در دوره های بعدی آراء مردم را داشته باشند باید به حاشیه ها گوش ندهند و ریاست های فعلی را عوض نکنند زیرا یکی از دلایل از عقب ماندگی شهر کوهدشت همین مسئله است متاسفانه هر نماینده جدید که وارد این میدان بزرگ می شوند اول کاری که می کند عزل نصب ها است که خیلی خوشایند نیست . زیرا تا ریاست جدید بر کار ها حاکم بشود دوره ۴ سا له تمام شده و اگر ریاست های فعلی به کار خود ادامه دهند بدون شک کوهدشت روند رو به رشدی خواهد داشت. و اگر مردم این روند رو به رشد را مشاهده کنند بدون شک ایشان نماینده ثابت مردم کوهدشت هستند تا دوره بازنشستگی و بدون شک در دل ها و یاد ها خواهند ماند امیدوارم آقای ملکشاهی نظر بنده حقیر را بخواند و بهترین تصمیم را بگیرند.
    و در پایان چند نکته :
    ۱-آقای ملکشاهی بنده میدانم که طرفداران جناب عالی از شما توقع دارند اما اگر شما به فکر طرفداران خود باشید بدون شک به هیچ جا نخواهید رسید و اگر می خواهید در دل مردم باشید کار های عمرانی خوبی برای شهر انجام دهید زیرا با این کار نه تنها طرفداران خود بلکه تمامی مردم شما را انتخاب می کنند در این موضوع شکی نکنید .
    ۲- خبر ها حاکی از آن است که بعضی از ریاست های فعلی نحوه اداره کردن این مسولیت به این بزرگی را ندارند خواهشا این موضوع را پیگیری کنید.
    ۳-برای رضای خدا کار کنید .

  19. ۱.بهنر اینه که به هم احترام بذاریم . زنده باد مخالف من این اصل اول دموکراسیه ۲.از مدیر محترم سایت خواهش می کنم گزارش نوشتاری این نشست رو هم بذاره تا ببینیم دغدغه های خبرنگاریای شهرمون که نماینده افکار عمومی اند چی بوده و مهمتر جواب مسئولین وبرنامه هاشون برا محرومیت زدایی از چهزه این شهرستان چیه. با تشکر و عرض خسته نباشید

  20. درودخدابرآزادبخت بهتره خجالت بکشید کسانی که قدر این نویسنده زرگ رو نمیدونید حشمت آزادبخت اگه تو خارج بود الان براش سرودست می شکستیم

  21. چشم حسود کور آقای ملکشاهی ماشاله خیلی خوش تیپن.

  22. ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم
    جامه ی کس سیه و دلق خود ارزق نکنیم
    عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است
    کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

    راهنمای روزنامه نگاری بنیاد رویترز، نقش خبرنگار در جامعه را این گونه توصیف می کند:

    یکی از نقش‌های مهم خبرنگارها در حکومت‌های ‏دموکراتیک این است که رابطی میان دولت و مردم باشند. این ‏کانالی دو طرفه است. خبرنگار می‌تواند از تصمیمات و ‏اقدامات دولت به مردم بگوید و نظر مردم را به دولت منتقل ‏کند.
    باید گفت در عصرموج سوم، مطبوعات و خبرنگارانی می توانند داعیه خدمت رسانی و روشنگری داشته باشند، که حرفه ای بوده و حرفه ای عمل کنند.
    حال اگر خبرنگار و یا روزنامه نگاری رسالت خود را فراموش کرد، آیا باید فراموشی او را به جامعه ی خبرنگاران و یا مطبوعات نسبت داد؟
    جامعه ای که در حال تضاد با خبرنگاران قرار بگیرد، نه تنها روشنگر نخواهد بود، بلکه مجرای گفت و گو و گفتمان و فضای نقد را هم خواهد بست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.