تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

فرماندار بروجرد: پروژه‌های اولویت‌دار بروجرد برای تسریع در روند اجرا شناسایی شد

  • کد خبر : 100623
  • 15 آبان 1396 - 20:11

به گزارش میرملاس علی کورانی‌فر با اشاره به جلسه اخیر فرمانداران و مجمع نمایندگان استان با استاندار جدید لرستان در روزهای اخیر اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها این است که در هر شهرستان پروژه‌های اثرگذار یا پروژه‌هایی که تبدیل به مطالبه شده‌اند باهدف بهره‌مندی همه شهرستان‌ها به‌صورت متوازن از پروژه‌ها و امکانات توسعه‌ای شناسایی شوند. وی […]

به گزارش میرملاس علی کورانی‌فر با اشاره به جلسه اخیر فرمانداران و مجمع نمایندگان استان با استاندار جدید لرستان در روزهای اخیر اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها این است که در هر شهرستان پروژه‌های اثرگذار یا پروژه‌هایی که تبدیل به مطالبه شده‌اند باهدف بهره‌مندی همه شهرستان‌ها به‌صورت متوازن از پروژه‌ها و امکانات توسعه‌ای شناسایی شوند.

وی افزود: بر این اساس برای هر شهرستان چندین پروژه مشخص شد تا با قرار دادن افرادی به‌عنوان معین پیگیری‌های لازم در خصوص این پروژه‌ها انجام شود و برای شهرستان بروجرد نیز پروژه‌های خوبی مطرح و تصویب شد تا در دستور کار خاص قرار گیرد.

فرماندار بروجرد با تشریح پروژه‌های اولویت‌دار این شهرستان بیان کرد: این پروژه‌ها شامل منطقه ویژه اقتصادی، کارخانه سیلیس، راه‌آهن، طرح توسعه کارخانه‌هایی نظیر سامان کاشی و کاشی جم، سدهای شهید بروجردی و آبسرده، پل قلع حاتم و طرح توسعه امامزاده جعفر است.

وی بابیان اینکه پروژه‌های توسعه امام‌زاده جعفر و قلعه حاتم در اولویت‌های بعدی قرار دارند، خاطرنشان کرد: سدهای آبسرده و شهید بروجردی، پل رودکی، چهار خطه محور اشترینان به نهاوند، واحد سرم‌سازی، کارخانه سلیس، منطقه ویژه و راه‌آهن پروژه‌های اولویت‌دار خاص سهم بروجرد است و برای آن‌ها پیگیری پررنگ‌تر و سازوکارهای مشخصی تعریف‌شده است و دیگر پروژه‌ها روال قبلی خود را دارند.

کورانی فر خبری هم از آخرین اقدامات انجام‌شده در پروژه پل رودکی داشت و گفت: سازمان مدیریت موظف به پیگیری از طریق پیمانکار این پروژه شده که جلسات لازم برگزار شود تا روش‌های تأمین اعتبار در نظر گرفته شود و تخصیص این پروژه بالا رود و به این صورت در کانون توجه قرار گیرد تا در کوتاه‌ترین زمان مشکل آن رفع شود.

وی افزود: برای پروژه پل رودکی روز گذشته استاد خزانه به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تحویل پیمانکار شده و مشکل نقدینگی آن در این مقطع حل‌شده و پیگیری‌های مجدد برای تزریق اعتبارات ویژه به این پروژه در دست انجام است که با توجه به اینکه جزو پروژه‌های اولویت‌دار قرارگرفته سرعت ساخت‌وساز در آن افزایش می‌یابد.

فرماندار بروجرد در ادامه با اشاره به فعالیت استاندار جدید استان لرستان وی را فردی برنامه محور خواند و عنوان کرد: وی تجربه‌ای طولانی دارد و سالیان سال نیز در معاونت برنامه‌ریزی در استانداری‌های مختلف فعالیت داشته است و در حال حاضر نیز با همین نگاه که هر شهرستانی باید به‌صورت متوازن بهره‌مند شود و پروژه‌های آن‌ باهم رشد کند، فعالیت می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.