تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

شریعت نژاد : برخی ذهنیت‌ها‌ درباره ناامن بودن لرستان به دور از واقعیت‌ است‌

  • کد خبر : 10072
  • 13 مهر 1391 - 21:58

  به گزارش میرملاس نیوز : معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:‌ برخی ذهنیت‌ها‌ درباره ناامن بودن لرستان به دور از واقعیت‌ است‌. حسن شریعت نژاد ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با تشریح نقش اصناف و بازاریان در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: علاوه بر حضور […]

 

به گزارش میرملاس نیوز : معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:‌ برخی ذهنیت‌ها‌ درباره ناامن بودن لرستان به دور از واقعیت‌ است‌.

حسن شریعت نژاد ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با تشریح نقش اصناف و بازاریان در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: علاوه بر حضور در صحنه بازاریان در دوران انقلاب، پشتیبانی آنها از جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس نیز نقش مهمی در موفقیت‌ها و پیروزی رزمندگان داشته است.

وی نقش و جایگاه اصناف و بازاریان را در نظام اسلامی ایران شاخص و برجسته دانست و افزود: حضور در صحنه بازاریان در دفاع از ارزش‌ها در کنار دیگر اقشار جامعه بیانگر مردمی بودن این نظام است.

شریعت‌نژاد از بازاریان و کسبه به عنوان نیروهای مورد وثوق نظام نام برد و افزود: نقش کسبه و بازاریان در تامین امنیت جامعه نیز نقشی بسیار مهم و حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در تمام زمینه‌ها علیه ایران اسلامی شکست خورده از این رو اقتصاد کشور را هدف قرار داده است، گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی که دشمنان با تحریم علیه نظام اسلامی ایران وارد صحنه شده‌اند، نقش اصناف و کسبه در کنترل بازار و خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن نقشی مهم و قابل توجه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه به وضعیت امنیت در استان لرستان اشاره کرد و گفت: لرستان از نظر امنیت یکی از پنج استان امن کشور است، اما به دلیل برخی ذهنیت‌ها، وقوع یک حادثه هر چند کوچک مانند سرقت در این استان بزرگنمایی شده و چهره لرستان را مخدوش می‌کند که از واقعیت به دور است.

در این همایش که از سوی نیروی انتظامی و به مناسبت هفته این نیرو برگزار شد، از اصناف نمونه استان لرستان با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=10072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. ایشان دست می فرمایند
    به رگبار بستن منزل مردم در شب و روز که نا امنی نیست
    چند شب پیش بمب صوتی دیگری منفجر شد اینکه نا امنی نیست

  2. این کارا واسشون عادی شده اگه کل شهر بره هوا اونوقت میگن نا امنی!!!!!!!!!!!!!!!

  3. خجالته ووژم ارا ا شهره

  4. لرستانی ها مهمان نواز ترین مردم را دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.