- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شریعت نژاد : برخی ذهنیت‌ها‌ درباره ناامن بودن لرستان به دور از واقعیت‌ است‌

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز : معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت:‌ برخی ذهنیت‌ها‌ درباره ناامن بودن لرستان به دور از واقعیت‌ است‌.

حسن شریعت نژاد ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف با تشریح نقش اصناف و بازاریان در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: علاوه بر حضور در صحنه بازاریان در دوران انقلاب، پشتیبانی آنها از جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس نیز نقش مهمی در موفقیت‌ها و پیروزی رزمندگان داشته است.

وی نقش و جایگاه اصناف و بازاریان را در نظام اسلامی ایران شاخص و برجسته دانست و افزود: حضور در صحنه بازاریان در دفاع از ارزش‌ها در کنار دیگر اقشار جامعه بیانگر مردمی بودن این نظام است.

شریعت‌نژاد از بازاریان و کسبه به عنوان نیروهای مورد وثوق نظام نام برد و افزود: نقش کسبه و بازاریان در تامین امنیت جامعه نیز نقشی بسیار مهم و حایز اهمیت است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در تمام زمینه‌ها علیه ایران اسلامی شکست خورده از این رو اقتصاد کشور را هدف قرار داده است، گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی که دشمنان با تحریم علیه نظام اسلامی ایران وارد صحنه شده‌اند، نقش اصناف و کسبه در کنترل بازار و خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن نقشی مهم و قابل توجه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه به وضعیت امنیت در استان لرستان اشاره کرد و گفت: لرستان از نظر امنیت یکی از پنج استان امن کشور است، اما به دلیل برخی ذهنیت‌ها، وقوع یک حادثه هر چند کوچک مانند سرقت در این استان بزرگنمایی شده و چهره لرستان را مخدوش می‌کند که از واقعیت به دور است.

در این همایش که از سوی نیروی انتظامی و به مناسبت هفته این نیرو برگزار شد، از اصناف نمونه استان لرستان با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.