- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری: امنیت بدون حضور پلیس میسر نخواهد شد

 

به گزارش میرملاس  آیت الله احمد مبلغی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی لرستان بیان کرد: نیروی انتظامی نیروی مردمی بوده که با شجاعت، ایثارگری و توکل به خداوند توانسته در راه تأمین امنیت جامعه گام بردارد.

وی عنوان کرد: خدمت به زوار کمتر از زیارت نیست، نیروهای خدوم فرماندهی انتظامی استان با شوق و علاقه قلبی به زوار امام حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند و مأموریتشان را انجام می‌دهند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باور ما این است که اجر حضور در این صحنه‌های خدمت‌رسانی و تأمین امنیت زائران، کمتر از حضور در راهپیمایی کربلا نیست.

آیت‌الله مبلغی با بیان اینکه امنیت بدون حضور پلیس میسر نخواهد شد، گفت: مطمئناً اجر و پاداش صادقانه و شبانه‌روزی نیروی انتظامی از طرف خداوند داده می‌شود.

وی ادامه داد: بازدیدهایی که از موکب‌ها و ایستگاه‌های ایست و بازرسی پلیس داشتیم حاکی از عشق، شورونشاط برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران بوده و واقعاً ارزشمند است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اجرای طرح‌های پیشگیرانه که باعث کنترل جرائم و سرقت‌ها به صورت محسوس در استان شده اجر و پاداش عظیمی خواهد داشت که هم رضایت خداوند و هم رضایت مردم را در پی خواهد داشت.