تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

استاندار لرستان: لرستان آماده کمک رسانی به زلزله‌زدگان است

  • کد خبر : 100816
  • 23 آبان 1396 - 14:29

  میرملاس به گزارش دکتر سید موسی خادمی با اعلام این خبر و ضمن عرض تسلیت به عموم مردم کشور، خاصه خانواده‌های مصیبت دیده کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله بلافاصله نیروها و امکانات استان برای کمک به هموطنانمان بسیج شده و در این راستا تجهیزات، امکانات و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام […]

 

میرملاس به گزارش دکتر سید موسی خادمی با اعلام این خبر و ضمن عرض تسلیت به عموم مردم کشور، خاصه خانواده‌های مصیبت دیده کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله بلافاصله نیروها و امکانات استان برای کمک به هموطنانمان بسیج شده و در این راستا تجهیزات، امکانات و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به ارسال تجهیزات، امکانات ماشین‎آلات و نیروی انسانی جهت به کارگیری در عملیات امداد و نجات در مناطق آسیب دیده زلزله کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون ۲۷۷۰ دستگاه چادر و ۶۴۰۰ تخته پتو توسط جمعیت هلال احمر استان به این مناطق اعزام شده است.

دکتر خادمی ادامه داد: همچنین یک فروند بالگرد امداد و تیم تجسس با تجهیزات مربوطه و سگ زنده یاب این جمعیت به این مناطق اعزام شده‌اند.

استاندار لرستان با بیان اینکه تیم ارزیاب جهت برآورد میزان خسارت وارده از طرف هلال‌احمر به کرمانشاه اعزام شده است، گفت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانسی و هشت دستگاه آمبولانس سبک هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی نیز طی این مدت به کرمانشاه اعزام شده‎اند.

وی خاطرنشان کرد: سه تیم جراح پزشکی به همراه اکیپ کامل جراحی توسط دانشگاه علوم پزشکی و یک تیم کامل پزشک و متخصص تعیین هویت اجساد کشته شدگان از طرف پزشکی قانونی به مناطق حادثه دیده فرستاده شده است.

دکتر خادمی از ارسال چهار دستگاه تانکر ۱۲۰۰۰ لیتری آب شرب توسط آبفار و سه دستگاه ۱۰۰۰۰ لیتری از سوی آبفای استان خبر داد و در ادامه اظهار داشت: همچنین شرکت آب و فاضلاب شهری استان یک اکیپ ترمیم لوله و شبکه انتقال آب و یک گروه تعمیرات سیستم‎های برقی تاسیسات با تجهیزات کامل به سرپل ذهاب اعزام کرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ۲۰۰۰۰ بطری آب معدنی ۲٫۵ و ۱٫۵ لیتری به مناطق حادثه دیده ارسال شده است، اضافه کرد: تولید و بسته بندی شبانه روزی آب آشامیدنی توسط شرکت آبفا به صورت مرتب در حال انجام بوده و محموله‎های تولید شده روزانه بارگیری و به کرمانشاه اعزام می‎شوند.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم که با حمایت و همیاری آحاد ملت، خسارات وارده به سرعت جبران و زندگی دوباره به این دیار برگردد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.