تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

نماینده مردم درود و ازنا: سیاسی‌کاری در اظهارنظرها مردم را دلسرد می‌کند

  • کد خبر : 100928
  • 30 آبان 1396 - 8:22

به گزارش میرملاس مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به برخی اظهارنظرهای خلاف واقع در خصوص طرح مسکن مهر پس از زمین‌لرزه غرب کشور، گفت: متأسفانه اظهارنظرها در خصوص این طرح همراه با حب و بغض سیاسی بوده و بزرگ‌نمایی‌های بسیاری نیز صورت گرفته است. نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای […]

به گزارش میرملاس مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به برخی اظهارنظرهای خلاف واقع در خصوص طرح مسکن مهر پس از زمین‌لرزه غرب کشور، گفت: متأسفانه اظهارنظرها در خصوص این طرح همراه با حب و بغض سیاسی بوده و بزرگ‌نمایی‌های بسیاری نیز صورت گرفته است.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تکذیب این موضوع که در زلزله اخیر کرمانشاه گفته می‌شود واحدهای مسکن مهر بیشترین آسیب را متحمل شده‌اند، گفت: ساختمان‌های شخصی‌ساز بلندمرتبه که با هدایت نظام‌مهندسی ساخته شده بودند آسیب بیشتری در این زلزله دیده‌اند.
وی ادامه داد: در زلزله اخیر در هر ساختمان شخصی‌سازی بیش از ۷ الی ۸ نفر تلفات داشته‌ایم اما در مورد مسکن مهر که بزرگ‌نمایی صورت گرفته فقط دیوارهای پیرامونی ریخته و حتی تیغه‌های داخل هیچ آسیبی ندیده است.
پایداری مسکن مهر در زلزله غرب کشور بیش از واحدهای شخصی‌ساز بود
این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه ساختمان‌های مسکن مهر در زلزله اخیر پایداری بهتری از خود نشان دادند، افزود: این واحدها زلزله‌ای با ۷٫۳ دهم ریشتر که تاکنون در کشور ما سابقه نداشته را تحمل کردند.
کیان پور با بیان اینکه طبق آیین‌نامه ۲۸۰۰ سالم ماندن جان انسان در وقایع و بحران‌ها در سازه‌ها مهم‌ترین اصل بوده و پایداری ساختمان‌ها را نشان می‌دهد، تصریح کرد: در ساختمان‌های مسکن مهر کرمانشاه نیز طبق بازدیدی که صورت گرفت و همچنین به اذعان مردم کمترین خسارت‌ها صورت گرفته از این رو برخی سیاسی‌کاری‌ها به دور از انصاف است.
وی با تاکید بر اینکه اگر طراحی و ساخت مسکن مهر نیز دارای ایراد و مشکلی است باید با همدلی رفع شود، گفت: به طور حتم نقدهایی این چنینی که در چند روز اخیر در برخی رسانه‌ها در خصوص این طرح مطرح‌شده بی‌عدالتی است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: برخی اظهارنظرهای همراه با حب و بغض سیاسی مردم را دلسرد کرده و به ضرر کشور است.
نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: کشور در بخش ساخت‌وسازها وضعیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته پیداکرده و باید این روند تقویت شود تا هرساله با رعایت اصول مهندسی در برابر زلزله سازه‌ها از استقامت بیشتری برخوردار باشند.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.