تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

رئیس کل دادگستری لرستان: آمار بیکاری در استان لرستان خیلی بالاست

  • کد خبر : 100998
  • 04 آذر 1396 - 9:46

به گزارش میرملاس جعفر بدری شامگاه جمعه در جلسه شورای راهبردی استان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: ایجاد توسعه در استان یک ضرورت است و تحقق آن نیازمند پشتیبانی جدی تمام مقامات است. وی با اشاره به اینکه اگر‌ موانع پیش روی پیشرفت استان وجود داشته باشد به طور قطع موفق نخواهیم […]

به گزارش میرملاس جعفر بدری شامگاه جمعه در جلسه شورای راهبردی استان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: ایجاد توسعه در استان یک ضرورت است و تحقق آن نیازمند پشتیبانی جدی تمام مقامات است.

وی با اشاره به اینکه اگر‌ موانع پیش روی پیشرفت استان وجود داشته باشد به طور قطع موفق نخواهیم شد عنوان کرد: امروزه سرمایه‌گذاری به نوعی ریسک تبدیل شده و درصد اطمینان آن خیلی کم است.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: کسی که اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند، با هدف سودآوری این کار را انجام می‌دهد، لذا در این راستا لازم است که زمینه را برای انجام فعالیت سرمایه‌گذاری فراهم کرده و موانع را برداریم.

بدری با اشاره به اینکه آمار بیکاری در استان خیلی بالا است گفت: رفع این مشکل نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی است؛ در سال‌های گذشته مشاهده شده که استان‌های موفق سرمایه‌گذاران خوب را جذب کردند و توانستند آمار بیکاری خود را کاهش دهند.

وی تصریح کرد: نمایندگان سه قوه در لرستان و نماینده ولی فقیه در شورای دانا گرد هم آمدند تا موانع کشوری که پیش روی سرمایه‌گذاری در استان است برطرف شود، لذا لازم است که همه دستگاه‌ها نیز برای توسعه استان اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه امیدواریم با کمک یکدیگر و پشتیبانی از اقدامات استاندار، بتوانیم مشکلات را برطرف نماییم، خاطرنشان کرد: بهتر است برای سرمایه‌گذاری در استان مشوق‌هایی ارائه شود.

بدری گفت: همچنین باید موانع تکمیل طرح‌های توسعه که در سطح استان در حال اجرا هستند، برطرف شوند تا سرمایه‌گذاران میل و رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در استان داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. همین که متوجه شدید آمار بیکاری بالاست خیلی زحمت کشیدید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.