تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

ملکشاهی راد: عملکرد دستگاه‌ها در مبادی قانونی ورود کالا غیرقابل قبول است

  • کد خبر : 101043
  • 05 آذر 1396 - 11:20

  به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص واردات کالاهای غیر مجاز از مبادی قانونی، اظهار داشت: به‌عنوان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تا کنون بازدید میدانی از گمرک‌های کشور نداشته‌ام زیرا نظارت بر این بخش در حوزه اختیارات کمیسیون عمران نیست. عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی […]

 

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص واردات کالاهای غیر مجاز از مبادی قانونی، اظهار داشت: به‌عنوان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تا کنون بازدید میدانی از گمرک‌های کشور نداشته‌ام زیرا نظارت بر این بخش در حوزه اختیارات کمیسیون عمران نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اما میزان کالای قاچاق موجود در کشور که از مرزها وارد می‌شود نشان می‌دهد که در مرزها کنترل واقعی وجود ندارد و این مسئله نشان از سوء مدیریت و یا عمدی بودن دارد، گفت: اگر تعمدی در کار نباشد و مبادی ورودی کالا مامورین سالم داشته باشند و کار خود را به‌خوبی انجام دهند نباید این حجم از کالای قاچاق وارد کشور شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر تعمدی در کار نباشد و مبادی ورودی کالا مامورین سالم داشته باشد و کار خود را به‌خوبی انجام دهند نباید این حجم از کالای قاچاق وارد کشور شود، عنوان کرد: کالای قاچاق بیشتر از مرزهایی وارد می‌شود که امکانات تخلیه و اسکله داشته باشند، جایی که امکانات ندارد نمی‌تواند ظرفیت ورود این حجم از کالا را داشته باشد.

ملکشاهی‌راد در پایان با تاکید بر اینکه ، این مسائل نشان می‌دهد که این حجم از کالای قاچاق از مبادی قانونی وارد کشور می‌شوند، خاطر نشان کرد: نتیجه عملکرد مجموعه دستگاه‌هایی که در مبادی قانونی ورودی کالا حضور دارند غیر قابل قبول است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگر بازدید نداشته اید پس اظهار نظر نکنید , به جایی ای حرف ها به فکر این همه بیکار باشید به فکر پروژه های نیمه کاره باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.