تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

ولی اله رستمی نژاد: برخی از مردم خرم‌آباد فقط با پول «یارانه» زندگی‌شان را گذران می‌کنند/ قیمت نان سنگک در تهران ۷۰۰ تومان است اما در خرم آباد ۱۰۰۰ تومان! / مردم نگران افزایش قیمت دوباره نان هستند

  • کد خبر : 101086
  • 07 آذر 1396 - 9:12

 به گزارش میرملاس ولی الله رستمی نژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد با انتقاد از قیمت بالای آب در شهرستان خرم آباد اظهار داشت: آب شهر تهران با بهترین دستگاه‌های تصفیه به مردم داده می‌شود و در شهر خرم‌آباد که فقط آب آن پمپاژ می‌شود آب‌بهای آن با تهران یکی است.  وی با […]

 به گزارش میرملاس ولی الله رستمی نژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد با انتقاد از قیمت بالای آب در شهرستان خرم آباد اظهار داشت: آب شهر تهران با بهترین دستگاه‌های تصفیه به مردم داده می‌شود و در شهر خرم‌آباد که فقط آب آن پمپاژ می‌شود آب‌بهای آن با تهران یکی است.

 وی با بیان اینکه ما زبان گویای مردم هستیم ، خاطرنشان کرد: برخی از مردم شهر خرم‌آباد که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند با پول یارانه، کمیته امداد و بهزیستی زندگیشان را سپری می‌کنند و باید از از آن‌ها دفاع کنیم.

 عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به لغو مصوبه افزایش آب‌ها اشاره کرد و گفت: لازم است، پول‌هایی که از مردم به صورت اضافه گرفته شده به مردم بازگشت داده شود.

رستمی نژاد با انتقاد از قیمت بالای نان در شهر خرم آباد عنوان کرد: قیمت نان سنگک در تهران ۷۰۰ تومان است اما در خرم آباد ۱۰۰۰ تومان است که نباید اینچنین باشد و اکنون هم مردم نگران افزایش قیمت دوباره نان هستند.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. فقط رنج کشیده ها می دانند مصیبت های واقعی مردم

  2. درترکول نمایندگان لرستان

  3. دمت گرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.