- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ولی اله رستمی نژاد: برخی از مردم خرم‌آباد فقط با پول «یارانه» زندگی‌شان را گذران می‌کنند/ قیمت نان سنگک در تهران ۷۰۰ تومان است اما در خرم آباد ۱۰۰۰ تومان! / مردم نگران افزایش قیمت دوباره نان هستند

 به گزارش میرملاس ولی الله رستمی نژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد با انتقاد از قیمت بالای آب در شهرستان خرم آباد اظهار داشت: آب شهر تهران با بهترین دستگاه‌های تصفیه به مردم داده می‌شود و در شهر خرم‌آباد که فقط آب آن پمپاژ می‌شود آب‌بهای آن با تهران یکی است.

 وی با بیان اینکه ما زبان گویای مردم هستیم ، خاطرنشان کرد: برخی از مردم شهر خرم‌آباد که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند با پول یارانه، کمیته امداد و بهزیستی زندگیشان را سپری می‌کنند و باید از از آن‌ها دفاع کنیم.

 عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به لغو مصوبه افزایش آب‌ها اشاره کرد و گفت: لازم است، پول‌هایی که از مردم به صورت اضافه گرفته شده به مردم بازگشت داده شود.

رستمی نژاد با انتقاد از قیمت بالای نان در شهر خرم آباد عنوان کرد: قیمت نان سنگک در تهران ۷۰۰ تومان است اما در خرم آباد ۱۰۰۰ تومان است که نباید اینچنین باشد و اکنون هم مردم نگران افزایش قیمت دوباره نان هستند.

منبع: تسنیم