تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

ماکنعلی: آب و ‌فاضلاب خرم‌آباد ماهانه ۳ میلیارد ریال از مردم آب‌بهای اضافه دریافت می‌کند!

  • کد خبر : 101091
  • 07 آذر 1396 - 9:29

به گزارش میرملاس علی ماکنعلی عصر دیروز در نطق میان‌دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار داشت: شورای دوره چهارم طی مصوبه شماره ۱۲۷ مورخ ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۴ بنا به پیشنهاد آبفای خرم‌آباد مبنی بر افزایش ۱٫۵ ریالی آب‌بها موافقت می‌کند که این مصوبه در بهمن‌ماه سال ۹۵ با طرح دو فوریتی آن را لغو می‌کنند. […]

به گزارش میرملاس علی ماکنعلی عصر دیروز در نطق میان‌دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار داشت: شورای دوره چهارم طی مصوبه شماره ۱۲۷ مورخ ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۴ بنا به پیشنهاد آبفای خرم‌آباد مبنی بر افزایش ۱٫۵ ریالی آب‌بها موافقت می‌کند که این مصوبه در بهمن‌ماه سال ۹۵ با طرح دو فوریتی آن را لغو می‌کنند.

وی با بیان اینکه شورای دوره چهارم در مورخه ۲۷ بهمن‌ماه سال ۹۵ به این شرکت اعلام می‌کند که مصوبه فوق لغو شده است خاطر نشان کرد: این شرکت کماکان از مردم شهر آب‌بهای بیشتری دریافت می‌کند.

عضو شورای شهر خرم‌آباد با اشاره به سرانه ۱۸۵ لیتری استفاده آب توسط هر شهروند و با توجه به جمعیت ۴۷۵ هزار نفری خرم‌آباد اظهار داشت: این شرکت ماهیانه حدود ۳ میلیارد تومان از مردم آب‌بهای اضافه دریافت می‌کند و لازم است این پول به مردم عودت داده شود.

ماکنعلی با بیان اینکه باید جلوی این اقدتم گرفته شود و حق مردم احقاق شود، تصریح کرد: عمده مردم خرم‌آباد از وضعیت مالی مطلوبی برخوردار نیستند و لازم است پول آن‌ها بازگشت داده شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.