تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

موسوی: احمدی نژاد و حامیان دیروزش پاسخ دهند!

  • کد خبر : 101166
  • 11 آذر 1396 - 8:47

  سیدمهدی موسوی/ میرملاس: اصولگرایان و جناب دکتر احمدی نژاد ، پاسخی خواهید داشت ؟ ، به مواردی که در ذیل خواهد آمد،؟! مردم نجیب و فهیم ایران ، امروز شاهدند که احمدی نژاد و تیم او ، خبرساز شده و همانند دوران مدیریتشان ، امنیت و آسایش را در کشور بهم زده ، علم […]

 

سیدمهدی موسوی/ میرملاس: اصولگرایان و جناب دکتر احمدی نژاد ، پاسخی خواهید داشت ؟ ، به مواردی که در ذیل خواهد آمد،؟! مردم نجیب و فهیم ایران ، امروز شاهدند که احمدی نژاد و تیم او ، خبرساز شده و همانند دوران مدیریتشان ، امنیت و آسایش را در کشور بهم زده ، علم شنگه و معرکه راه انداخته ،! گهی دربست در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ، و گهی در نشست مجمع و مصلحت شرکت میکنند ، !!! حاشا وکلا و دریغ از اینکه ،  مقامات مسئول ، در مقابل قانون گریزی و خودسری و هتاکی او ، ( از هرم تا قاعده ) برخوردی بنمایند ،!!! ویا به او یادآوری نمایند که خود ، مسبب و باعث بانی ٨ سال دورانی است که ریاست داشته است ،! که چه بر سر کشور و مردم آمده است ، که حالا جسورانه و با وقاحت و پررویی ننه من غریبا در آورده است !!! و از جریان حامی احمدی نژاد و جنابش میپرسم ؟ که به پرسش های مطرح در جامعه که تا کنون پاسخی به آنها داده نشده است حالا پاسخگو باشند ؟!!!

١- آقای احمدی نژاد : آیا ساختار شکنی و بی نظمی و بی برنامگی و بی قانونی را شما نبودید که رواج داده اید ؟! ٢- مراکز مرجع را شما از بین نبردید ، دانشگاها و معلمان …! ٣- سطح و شان مدیریت را در کشور تنزل ندادید ، از کف خیابان افراد را بدون تجربه و سابقه بدون رابطه استخدامی به عنوان مدیر به کار گرفتید ؟! ۴- سازمان برنامه را منحل ننمودید!!! ۵- کار کارشناسی را در کشور به سخره گرفتید؟! ۶- شخصیت های انقلاب و استوانه های نظام را ترور شخصیت ننمودید !!! ٧- به چه حقی : اولین بدعت را در جمهوری اسلامی ( مبنی بر جشن پیروزی رئیس جمهور ) در سال ٨٨ پایه گذاری نمودید ؟! ٨- اصولگرایان حامی احمدی نژاد پاسخ بدهند ، احمدی نژاد نبود که به مردم این آب و خاک بیش از ٣ میلیون نفر ، به بالاترین وجه توهین و اهانت روا داشت ، و آنها را به خس و خاشاک خطاب نمود ، و هنوز که هنوز است از مردم عذر خواهی ننموده است ؟!!! ٩- بی اساس و بدون وجاهت و پایگاه مردمی ، با لطایف الحیل ، از احمدی نژاد حمایت شد ، روی کار آمد  و آنی شد که نباید می شد . ١٠- ایران را در طول ٨ سال منزوی نمود ؟! ۱۱- پول ایرانی را از ارزش و اعتبار انداختید ١٣- پاسپورت ایرانی را از ارزش و اعتبار انداختید ١۴- در مقابل مجلس و قوانین مصوب آن ، ایستادگی نمودید، و قانون گریزی را شیوع دادید ؟! ١۵- سایه شوم تحریم ها ، و اجماع جهانی علیه ایران را ایجاد نمودید؟! ١۶- غارتگری و چپاول بیت المال ، در دولت شمارواج پیدا کرد !!! ١٧- خودسری و قانون شکنی ، و قانون گریزی ، و حرفها وشعارهای بی اساس از جمله کاغذ پاره قلمداد نمودن ، قطعنامه های تحریم ، در زمان شما معمول شد ؟! ١٨- ادبیات چاله میدانی، و عامیانه ، و نداشتن ادبیات و گفتمان در سطح رئیس جمهور ، از زمان شما و زبان شما ، حکفرما شد !!! و هزاران مورد و نمونه دیگر، که شما و حامیانت باید پاسخگو باشید ؟!!!

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. عزت به پاسپورتها برگشته حاجی آقا دلار هم هی داره میاد پایین برادر ریس جمهور و برادر معاونش هم دزد نیستن مدرک دکترا هم از انگلستان گرفته هیچ مشکلی نیست همه چی آرومه شما خودتونو ناراحت نکنید واسه قلبتون ضرر داره

  2. اقای موسوی شما وهم طیف هایتان پاسخگو ریس جمهور واصحاب فتنه در دوران اصلاحات باشید که نظام را تا لبه پرتگاه پیش بردنند هرچند سایت میرملاس طرفدار طیف شماست بعید می دانم درج نماید

  3. سید اصلاحات لرستان!!!! لطف کنید و این موارد را نیز به افاضات خود بیفزایید:
    ۱٫ کاری خواهم کرد که مردم اصلاً نیازی به گرفتن یارانه نداشته باشند؛ حالا اگر بعداً التماس کردم که از گرفتن یارانه انصراف دهید و زیر بار نرفتید نامردی از خودتونه!!!
    ۲٫ هم چرخ سانتریفیوژ می چرخد و هم زندگی مردم!!! حالا اگر چرخ سانتریفیوژ رو بتون ریزی کردم برای شناژ اون هست به دل بد راه ندید، چرخ زندگی تون هم خودش می چرخه، میگید نه همه با هم بخونید: چرخ چرخ عباسی، خدا منو نندازی…
    ۳٫ در دولت من خط قرمز راه نداره. راست میگم!!! ندیدید با برادر دزدم چطوری برخورد کردم؟! حتماً مردم شیفته این همه عدالت و راستگویی شدند!!!
    ۴٫ عزت رو به پاسپورت ایرانی برمی گردونم. حالا اگر مجبور شدیم پیش امیر قطر برای التماس به پادشاه عربستان زانو بزنیم برا شما بوده قدردان باشید!!!
    ۵٫ تمام تحریمها رو بالمرّه برخواهیم داشت. خدا بگم چکار کنه این طرفهای آمریکایی رو که نامردی کردند و زدند زیر میز!!! البته بهمون میگفتند که اینا نمیشه بهشون اعتماد کرد هاااا، ولی ما به کدخدا اعتماد داشتیم چه می دونستیم نامردی میکنه!!! حالا شما هی بگید تقصیر ماست آخه به ما چه؟! تازه نامردی اروپایی ها هم خیلی بد بود، دیدید ما راست می گفتیم اونا زدن زیر قول و قرارشون؟!
    ۶٫ اصلاً آدم باشخصیت دروغ نمیگه، اگه هم دروغی شنیدید همش مربوط به دولت قبله، توی انبار نهاد جا مونده بود ما داریم پاکسازی می کنیم که خدای نکرده هیچ دروغی نمونه که دپو شده باشه!!!
    ۷٫ من از اولش با اینکه قدرت موشکی کشور ضعیف بشه مخالف بودم، دیدید توی مناظرات چقدر بد می گفتند چرا شهرکهای زیر زمینی موشکها رو نشون دادید که طرفهای غربی رنجیده خاطر بشن و با من قهر کنند، آخه شما رو به خدا این حرف بود که آدم بزنه؟!!! نه مردم شما بگید این درست بود. اصلاً با روح تدبیر و امید میخوند؟!!!
    ۷٫ ما هی می گفتیم این مسکن مهرها مزخرف اند ولی باور نمی کردید حالا دیدید در زلزله همش ریخت ولی نمی دونم چرا فقط دو نفر کشته داد؟!!! تازه میگن اسکلتاش تکون نخورده، خب که چی؟! اصل، نمای ساختمونه که قشنگه ستون به چه دردی می خوره!!! تازه حالا با پر رویی گیر دادند به بیمارستان دولت ما، خب دیگه زلزله است کاریش نمیشه کرد!! ریخته دیگه هر چی بیمار و پزشک هم زیر آوار موندند خدا رحمتشون کنه من که کله ام از تو ماشین معلوم بود اومدم سر زدم دیگه چکار باید می کردم که نکردم؟!!
    ۸٫ ما هی می گفتیم جلوی فرار مغزها رو باید بگیریم، باید زمینه تحصیل و اشتغال و … رو برای نخبه ها فراهم کنیم که از مملکت فرار نکنند و… یادتونه چه حرفای قشنگی زدم، حالا این ذلیل مرگ شده ها نمی دونم چشون شده همشون پا شدن رفتن؟!! فقط یکی دو تاشون موندن که احتمالاً پول نداشتن که اون رو هم با رئیس سازمون مدیریت مون با تدبیر مدیریت می کنیم که خرج سفرشون رو جور کنه و اونا هم برن نکنه روح ناامیدی بر نخبگان کشور حاکم بشه!!! خدائیش تا حالا رئیس جمهور به این باحالی داشتید؟!!!!
    دیگه خسته شدم بقیه ماله کشیها رو میدم دست نوبخت، اون استاده. کاری ندارید به امید سال ۱۴۰۰ که ببینم می تونم یه جانشین لایق و توانمند مث خودم رو براتون پیدا کنم یا نه، ملت شریف ایران یادتون بود چی بودیم حالا چی شدیم؟!!! علی برکت الله. خداحافظ

  4. برادر رئیس جمهور چی؟،برادر معاون جمهور چی حاجی آقا؟ترمز کن تند نرو،این همه از بی قانونیست نه چیز دیگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. با سلام
    هم ولایتی عزیز
    هرچند عملکرد دولت فعلی هم خالی از ایراد نیست ولی ای کاش در مورد دولت احمدی نژاد حداقل موارد ذیل را هم عنوان می کردید:
    ۱- پرونده های فساد اقتصادی و بابک زنجانی
    ۲-اسکله نفتی به تاراج رفته
    ۳-تحریم های کمر شکن که وضعیت اقتصادی از خط قرمز هم گذشته بود.
    ۴-قهر ۱۱ روزه رئیس جمهور محبوب و مورد حمایت اصولگرایان محترم
    ۵-یارانه هایی که مردم باید پس انداز می کردند.
    ۶-خصوصی سازی مراکز تولیدی به طور غیر کارشناسی
    ۷-رفتارهای به دور از شان و جایگاه رئیس جمهور یک مملکت با این تاریخچه
    ۸-عادی سازی فساد اقتصادی و رفتارهای مغایر قانون و خارج از عرف
    ۹-پیش بینی احداث سالیانه ۱۰۰۰ کیلومتر راه آهن از محل گران کردن سوخت که فقط روی کاغذ ماند.
    ضمناً در دوره های بعدی که همفکران شما بر مسند قدرت رسیدند منتظر می مانیم تا سانتریفیوژها را مجدداً راه اندازی نمایید و تاثیر آن در زندگی مردم را ببینیم …..
    بدرود

  6. با سلام حیف به همه میگن خبرنگار ولی خدا افراد مزدور را از صحنه خبرنگاری حذف کند تا مطالب هر دو طیف را درج کند .قیامت خود را بخاطر دنیای دیگران ویران نکن.جناب آزادبخت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.