تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

معاون استاندار لرستان: ۱/۵ میلیارد تومان برای مناطق حاشیه‌نشین خرم‌آباد اختصاص یافت

  • کد خبر : 101253
  • 16 آذر 1396 - 11:22

به گزارش میرملاس حبیب‌اله خجسته‌پور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ در خرم‌آباد، وجود مناطق حاشیه‌نشین است که برای رفع این مشکل اقداماتی اندیشیده شده است. وی افزود: در راستای توانمندسازی امور اجتماعی مردمی که در این‌مناطق زندگی‌می‌کنند، ۱٫۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته […]

به گزارش میرملاس حبیب‌اله خجسته‌پور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ در خرم‌آباد، وجود مناطق حاشیه‌نشین است که برای رفع این مشکل اقداماتی اندیشیده شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی امور اجتماعی مردمی که در این‌مناطق زندگی‌می‌کنند، ۱٫۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و این اعتبار توسط سازمان‌های مردم نهاد هزینه خواهد شد و دولت نیز یک ریال از آن را خرج نخواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در خرم‌آباد، ۱۰ نقطه آسیب‌پذیر شناسایی شده و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز به زودی اقدامات لازم را در راستای رفع مشکلات این مناطق آغاز خواهند کرد.

خجسته‌پور گفت: در راستای توانمندسازی و توسعه زیرساخت‌ها نیز، امسال ۸ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است و این در حالی است که با این مبلغ می‌توان به پیشرفت در این حوزه امیدوار باشیم.

وی با اشاره به اینکه وجود اختلاف در جامعه انسانی امری طبیعی است عنوان کرد: در راستای اینکه جامعه در مسیر توسعه حرکت کند، باید مهمل تعریف شود که در آن با وجود اختلافات توسعه محقق شود و این‌مهمل قانون است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.