تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان: قصد نداریم پروژه ای جدید شروع کنیم، هدف ما اجرا و به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام است

  • کد خبر : 101305
  • 18 آذر 1396 - 18:51

به گزارش میرملاس دکتر سید موسی خادمی در جلسه نشست فرمانداران ضمن تسلیت به حادثه کوهنوردان در الیگودرز اظهار داشت:امیدواریم دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم. وی با بیان اینکه در جهت بهبود وضعیت اقتصادی وعمرانی استان باید بیشتر تلاش کنیم عنوان کرد: در استان قصد نداریم پروژه ای جدید شروع کنیم هدف ما اجرا و […]

به گزارش میرملاس دکتر سید موسی خادمی در جلسه نشست فرمانداران ضمن تسلیت به حادثه کوهنوردان در الیگودرز اظهار داشت:امیدواریم دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.

وی با بیان اینکه در جهت بهبود وضعیت اقتصادی وعمرانی استان باید بیشتر تلاش کنیم عنوان کرد: در استان قصد نداریم پروژه ای جدید شروع کنیم هدف ما اجرا و به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام است.

استاندار لرستان به بازدیدهای شهرستانی و آشنایی با طرح‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: فرمانداران در جهت اهداف دولت با ایجاد تعامل و هماهنگی با دیگر نهادها گام بردارند.

وی با اشاره به طرح دانا( شورای توسعه و راهبردی استان) گفت: این طرح ایده‌ای است در حیطه مدیریت که از دیگر ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان در جهت رفع مشکلات و توسعه اقتصادی، عمرانی بهره‌مند شویم.

دکتر خادمی با اشاره به ظرفیت‌های استان خاطر نشان کرد: هنر و خلاقیت در کارها زمانی نمایان می‌شود که بتوانیم بدون پول دولت و بانک، پروژه‌ای را در استان به نتیجه برسانیم.
?

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.