تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

استاندار لرستان: تغییر مدیریت در استانداری برای هماهنگی تیم مدیریتی استان بود/ امیری «همفکر» دولت است/ از خدمات «غضنفری» نیز استفاده خواهیم کرد

  • کد خبر : 101421
  • 22 آذر 1396 - 19:20

به گزارش میرملاس سیدموسی خادمی لحظاتی پیش در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه معاون جدید امور اقتصادی استانداری از لر های منطقه است، افزود: کهکیلویه و بویراحمد از لحاظ جغرافیایی و سایر موارد به لرستان نزدیک است و با استانی همانند چهارمحال بختیاری تفاوت دارد. وی با اشاره به اینکه گودرز […]

به گزارش میرملاس سیدموسی خادمی لحظاتی پیش در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه معاون جدید امور اقتصادی استانداری از لر های منطقه است، افزود: کهکیلویه و بویراحمد از لحاظ جغرافیایی و سایر موارد به لرستان نزدیک است و با استانی همانند چهارمحال بختیاری تفاوت دارد.
وی با اشاره به اینکه گودرز امیری سوابق سرپرست استانداری، معاون استاندار، شهردار و… را در کارنامه خود دارد، خاطر نشان کرد: ایشان از نیروهای همفکر و طرفدار دولت است و امیدواریم بتواند به بحث های اقتصادی لرستان کمک کند.

استاندار لرستان با بیان اینکه از خدمات مهرداد غضنفری نیز استفاده خواهیم کرد، گفت: تغییر مدیریت در استانداری برای هماهنگی تیم مدیریتی استان بود.
خادمی افزود: هدف ما تند کردن قطار توسعه لرستان است.
وی با تاکید بر اینکه برای این نیامده‌ایم که چیزهای لرستان را ببریم، اظهار داشت: ما خودمان را وقف مردم لرستان می‌دانیم و تمام تلاشمان را نیز به کار خواهیم گرفت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۱۶
  1. تغییر در کلیه معاونتها و زیر مجموعه بخصوص معاونت امور عمرانی لازم است

  2. غضنفری خدماتی نداشته که بخواین ازش استفاده کنین……………..

  3. نه برادر هدف شما اثبات وفاداری به نمایندگان ستاد جمنا است

  4. آقای استاندار از خدمات غضنفری استفاده میکنیم از نظر ادبی اشتباه است باید بفرمائید از خدمات ایشان تشکر خواهیم کرد.راستی مگر غضنفری از نیروهای دولت وهمفکر نبوده تازه بنده خدا فعلا بخاطر انتخابات دادگاه میره.

    • هر کس خربزه بخوره باید پای لرزش هم بشینه
      ایشون در انتخابات تخلف کرده باید پاسخگو باشد
      مثل سایر متخلفان باید به وضعیتش رسیدگی شود

  5. اقای استاندار لرستان چی داره ببری .فقط مدیران لایق ودلسوز استان رو حذف میکنی خدا قوت

  6. جناب آقای مهندس غضنفری یکی از مدیران توانمند،باتجربه وبالیاقت استان است ایشان زمانی که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بودند نیز کارنامه مثبتی داشتند انصافا کیف بود که ایشان را تغییر دادن اقتدار ایشان برای همگی به اثبات رسیده است به نظربنده دولت باید ازایشان درسمت استانداراستفاده نمایند

  7. ………………. برا ملکشاهی قسم جلاله خورد که همسو با تفکر نماینده ست.بعد خودشو طوری دیگه نشون داد .از هر دو طرف استفاده کرد.حقش بود لغو ابلاغ بشه.چون زیادیش بود.

  8. اصلاحیه
    آقای استاندار سلام برشما
    ایران جزء کشورهای جهان سوم است درچنین کشورهایی انسان ها بیشتر با ریاکاری وتملق شناخته می شوند مدیر هر چقدر بابرنامه تر باشد اما متملق نباشد
    ارتقاءپیدا نمی کند
    به قول مرحوم دکترحسابی :
    جهان سوم جائیست که هرکس بخواهد مملکتش را آباد کند خانه اش خراب می شود ، وهرکس بخواهد خانه اش را آباد کند مملکتش را خراب می کند .
    آقای مهندس غضنفری قبلا مدیر کل جهاد کشاورزی بودند متاسفانه بازم با فشار نمایندگان وقت توسط استاندار وقت جابجا شد الانم شما تسلیم کسانی شدید که درانتخابات ریاست جمهوری مخالف رییس دولت شما بودند اما آقای مهندس غضنفری هنوز پرونده اش توسط دستگاه محترم قضا مختومه نشده .فقط اینو بدانید سخت دراشتباهید دارین مردم را هرروز ازروحانی ودولتش دور میکنید ودقیقا در راستای نیات دلواپسان حرکت می کنید اخبار تغییر مدیران کل استان خبرهای خوبی برای آینده اصلاحات در لرستان نیست .مشاوران خوبی ندارید مشاوران شما وجهه شما را درلرستان خدشه دار می کنند .
    مردم لرستان قدر مدیران زحمتکش را می دانند ومیشناسند.اینکه توسط شما مدیران‌ همراه دولت رو برکنار کنید خاطره خوبی ازشما نزد افکار عمومی به یادگار نخواهد ماند.این مردم به مدیرانی نیاز دارند که شبانه روزی برای رونق وتوسعه استان لرستان تلاش کنند .مهندس غضنفری مدیر بابرنامه ای بود قبل از برکناری ایشان مردم مطلع شده بودند که به حضرتعالی برای برکناری ایشان ویک نفردیگرازمدیران اصلاح طلب وکاملا موفق ازجانب تعدادی از نمایندگان جمنایی لرستان فشارهایی وارد شده شایسته نبود اینچنین تسلیم فشارهای کسانی میشدین که درانتخابات ریاست جمهوری راهی مخالف راه مردم را انتخاب کرده بودند.
    جناب استاندار اگراین روند حذفی با مدیران مورد تایید مردم رو ادامه بدین شمارا همسو با نمایندگان جمنایی میشناسیم واین برازنده شما نیست‌.
    امیدواریم تجدیدنظری در رفتار تان بفرمایید وازاین بیشتر مایوسمان نکنید

    • احسن به این قلم
      ن والقلم وما یسطرون
      امیدوارم آقای خادمی این متن مصداق ماقلّ ودلّ رو ببینند واین آقای کاظمی پیرو آیت اله مصباح و علم الهدی را ناامید کنند هر … دلش میخواد میکنه

  9. اقای استاندارحدف مهندس غضنفری غیر حرفه ای بود از امروز شمارو همردیف جمنایی ها میسناسیم

  10. جناب نورمحمدی لطفا بفرمایید اقای غضنفری از لحاظ اقتصادی چه خدمتی به استان کرده.و همچنین کوهدشت.دستاورد ایشان کلی چی بوده؟اصلا دستاوردی داشتند؟

  11. خیلی جالبه که بعضی ها این که غضنفری به خاطر تقلب به دادگاه میره و تخلف داره رو براش افتخار می دونن و می گن که چرا ایشون با این سابقه درخشان رو عوض کردید . واقعا متاسفیم برای این دست افراد که تا این حد حقیر هستن . همین ها کسانی هستن که نسبت به اختلاس و دزدی اگر از جناح دیگه باشه گلو پاره می کنن ولی اگر خودشون باشن به به و چه چه می کنن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.