تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

زارع شعار: فضای مجازی به عنوان فرصت دارای نقاط قوتی جهت استفاده در چهارچوب قانون است

  • کد خبر : 101440
  • 23 آذر 1396 - 18:05

به گزارش میرملاس دکتر حسین زارع شعار ریس دانشگاه پیام نور خرم آباد گفت: فضای مجازی به عنوان فرصت دارای نقاط قوتی جهت استفاده در چهارچوب قانون است. جایی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند کسی به دنبال بستن فضای مجازی نیست و این کاررا عاقلانه نمیداند ولی رها کردن این قضیه را با توجه […]

به گزارش میرملاس دکتر حسین زارع شعار ریس دانشگاه پیام نور خرم آباد گفت: فضای مجازی به عنوان فرصت دارای نقاط قوتی جهت استفاده در چهارچوب قانون است.
جایی که رهبر معظم انقلاب می فرمایند کسی به دنبال بستن فضای مجازی نیست و این کاررا عاقلانه نمیداند ولی رها کردن این قضیه را با توجه به اینکه در اکثر کشورهای جهان برای حفظ فرهنگ و عقاید متعالی چهار چوبهایی را برای آن در نظر میگیرند را هم جایز نمی داند، باید فهمید که این پدیده دارای نکات مثبت و منفی بسیاری است که در قالب قانون میتوان از عمومیت ،کاهش هزینه،دستیابی آسان ،تبادلی و تعاملی بودن آن و غیر ه و غیره نام برد. فضایی که مرزهای جغرافیایی و سیاسی را گسترش داده است تبادلات پژوهشی و علمی و عدالت رسانه ای را بهبود بخشیده فضای بدی نیست .
وی افزود : حال که فضای مجازی فرصت مناسبی برای استفاده بهینه در همه ی زمینه های علمی ،پژوهشی و اجتماعی است نبایستی به فضای التهاب و تشنج تبدیل شود و این که به هیچ شخص حقیقی و حقوقی هتک حرمت نشود و ابزاری جهت افزایش هنجار شکنی و افزایش آشفتگی فرد وتسویه حسابها وعقده های سیاسی در جامعه نباشدهمچنین از نگاه دیگرمی توان به قضایای برون مرزی پشت پرده این امکان اشاره کرد آنجا که دشمنان انقلاب که شاکله وجودیشان معاندت با اصل نظام و جمهوری اسلامی است با صرف هزینه هایی هنگفت سعی در تصرف عقل و قلب هر ایرانی را دارد که منزوی کردن افراد و بالاخص جوانان این مملکت را در پی خواهد داشت .همانجاست که نقش ما وامثال ما بسیار خطیر و سخت خواهد شدکه اگر دیر بجنبیم دشمن ازما فرسخها جلو تر است.
وی از دانشگاه بعنوان یک مرکز علمی و فرهنگی که می بایست با تخصص به میدان بیاید یاد کرده واضافه کردند ،دانشگاه پیام نور مرکز خرم آباد دست همکاری به سوی هر فعال انقلابی اعم از اساتید گرامی و دانشجویان عزیز دراز کرده و در خواست یاری در این زمینه را دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.