تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

تناقض در گفتار و اعمال برخی نمایندگان لرستان!

  • کد خبر : 101567
  • 01 دی 1396 - 23:45

مجید بیرانوند/ میرملاس: اخیراً برخی از نمایندگان مخالف دولت در لرستان، در استقبال از برکناری مهرداد غضنفری از معاونت اقتصادی استانداری که از مدیران حامی دولت در استان بشمار می آمد لب به به به و چه چه کشیدن برای استاندار گشوده و وی را به ادامه چنین روندی تشویق کرده و برخی دیگرشان با […]

مجید بیرانوند/ میرملاس:

اخیراً برخی از نمایندگان مخالف دولت در لرستان، در استقبال از برکناری مهرداد غضنفری از معاونت اقتصادی استانداری که از مدیران حامی دولت در استان بشمار می آمد لب به به به و چه چه کشیدن برای استاندار گشوده و وی را به ادامه چنین روندی تشویق کرده و برخی دیگرشان با ابراز این نظر که “باید دست استاندار را در تغییر و تحولات باز گذاشت” که گویی حامیان دولت مانع این کار شده اند سعی در ایجاد انشقاق بین استاندار و حامیان دولت در استان داشته اند.این ها را نمی نویسم که برخی از آن پیراهنِ عثمانی ببافند و جار بزنند که نگارنده می خواهد نمایندگان مردم را تخریب و تضعیف کند، اما باید به این برخی ها گفت که “بالا بروید، پایین بیایید، مخالف دولت بوده اید و نمی توانید با موضع گیری های متناقض در بالا و پایین (کشور و استان) امتیاز ویژه ای از مدیریت این استان کسب کنید.” ظاهراً فراموش کرده اید روزگاری را که با پشت کردن به بسیاری از آن هایی که به پیروزی شما در انتخابات مجلس کمک کردند، پشت سر رقیب معروفِ روحانی  در انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایستادید و چشم به شکستِ روحانی و هوادارانش در کشور داشتید!
حقیقتاً  چطور می شود که در بالا از رقبا و هتاکان به روحانی حمایت کنید و در این پایین با یک ابراز نظر به ظاهر حمایتی اما در باطن تفرقه افکنانه در مورد استاندارِ منصوبِ روحانی، سعی در همراه نمودن وی  با خود دارید! شما که این قدر به باز بودن دست یک مدیر در تغییر زیر مجموعه اش اعتقاد دارید، چگونه علیه مدیرانی که به نیروهای وابسته به شما در حوزه های انتخابیه تان پُست نمی دهند شمشیر می کشید!!! فکر نمی کنم نیاز به یادآوری باشد که چگونه هر روز برای تغییر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، پشت در وزارتخانه مربوطه صف کشیده و وزیر را برای این تغییر در تنگنا قرار می دهید!!

بزرگواران! این همه تناقض در گفتار و اعمالتان را کجای دلمان بگذاریم!؟!؟

چگونه امروز از استاندارِ اصلاح طلب لرستان انتظار دارید که تغییرات را از #اندک مدیران همفکرش شروع کند! ظاهرا حافظه برخی قد نمی دهد که این استاندار هرچه نباشد حداقل اصلاح طلب بوده و اگر روزی روزگاری گوشتِ برادران اصلاح طلبش را بِکَنَد، لا اقل استخوانشان را نمی شکند. مگر در این استان مدیر ضعیف و مخالف دولت کم داریم که باید تغییرات از نیروهای همسو با دولت شروع شود!!

اتفاقاً ما هم از برادر همفکرمان جناب دکتر خادمی انتظار داریم که در تغییرات مدیریتی، نگاهی ویژه به تغییر و تحولات شهرستان ها داشته باشد  تا ببیند که چطور برخی از این بزرگواران در حوزه های انتخابیه شان خیلی حق به جانب، راننده یا آبدارچیِ همراه خود را برای تصدی پست های مدیریتیِ شهرستان معرفی می کنند و قلع و قمع حامیان دولت را در دستور کار خود قرار داده  و اجازه نمیدهند هیچ اصلاح طلبی از اطرافشان سر برآورد!

شما دم از شایسته سالاری می زنید!! یا للعجب!!!

جالب است که در این بین، برخی رسانه های لرستان که افتخارشان تخریب و فحاشی نسبت به دولت تدبیر و امید در طول چهار سال گذشته بوده و همچنان بر آن موضع پای فشاری می کنند ، به پیروی از نمایندگان همفکرشان با حمله به #حامیان_دولت،  آنان را محکوم به سهم خواهی کرده و خادمی را تشویق به پس زدن حامیان دولت از اطراف خود می کنند.

حتما در ادامه نیز انتظار دارند که خادمی  به سمت مدیران هم فکر اینان برود و کادر مدیریتی اش را از مجموعه مخالفین دولت برگزیند!!!

قطعاً با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که این افراد فاقد استراتژی مشخص بوده و گمان می کنند می توانند با اظهارات “یک بام و دو هوا” راه به جایی ببرند! زهی خیال باطل…

لازم به یادآوریست که اصلاح طلبان ، چه استاندار چه چهره های شاخص و چه بدنه این جریان سیاسی ، برادرانی هستند که همراهی با  یکدیگر را نه بر اساس باد هوا، بلکه بر اساس تفکر و اعتقاد قلبی انتخاب کرده و با این اظهار نظرات باری به هرجهت،  پشت هم را خالی نخواهند کرد .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. یارب مبادگدامعتبرشودگرمعتبرشودازخدابی خبرشودوصف حال …………….. وامثال نمایندگانه که دست به هرکاری میزنندکه خواسته های خودشان روپیاده کننداصولی کارنمی کنندبه فکرماجوانان نیستن الله اکبربرای روزقیامت این ها……………….. هم سرمان کلاه گذاشت اونم هیچ کاری انجام نخواهددادمادوسرقضیه باختیم

  2. قابل توجه زلزله زدگان اینده:
    اگر دیدید این روزا یکی سراسیمه با کفش وارد خانه و یا چادر شما شد نگران نباشید اقای جهانگیریه میخواد کمکتون کنه….

  3. دست آقای استاندار درد نکنه . یکی از معضل های اصلی استان رو بر طرف کردن

  4. درود بر استاندار محترم حق طلب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.