تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

استاندار لرستان: وظیفه حفظ آثار دفاع مقدس بر عهده آحاد مردم است/ ساختمان فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ۶۰ درصد پیشرفت داشته است

  • کد خبر : 101605
  • 02 دی 1396 - 14:24

استاندار لرستان از پیشرفت ۶۰ درصدی ساختمان فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خبر داد. به گزارش میرملاس دکتر سید موسی خادمی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: وظیفه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عهده آحاد مردم و البته بیشتر […]

استاندار لرستان از پیشرفت ۶۰ درصدی ساختمان فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش میرملاس دکتر سید موسی خادمی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: وظیفه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عهده آحاد مردم و البته بیشتر وظیفه دولت و نظام است.

وی با اشاره به احداث ساختمان فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان بیان داشت: این مرکز فرهنگی نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هدف ما سرعت بخشیدن به احداث آن است.

استاندار لرستان با بیان اینکه استان نقش برجسته‌ای در دفاع مقدس داشته و ضرورت دارد این پروژه به نتیجه برسد، خاطر نشان کرد: باید فضایی ایجاد کنیم که از استان‌های هم سطح در این امر مهم عقب نمانیم.

وی در ادامه افزود: ما باید در کنار احداث این مرکز فرهنگی به مسائل نرم‌افزاری مانند اسناد جنگ، مصاحبه‌های شفاهی و تهیه دانش‌نامه دفاع مقدس توجه بیشتری داشته باشیم بنابراین در این جلسه هر دستگاهی متناسب با شرایط و امکانات خود وظایفی را انجام می‌دهد.

دکتر خادمی تصریح کرد: اعتبار این پروژه را باید از طریق ملی پیگیری نماییم البته امسال منابع استانی توزیع شده و در سال آینده اعتبار مناسبی در نظر خواهیم گرفت تا بتوانیم هر چه سریع‌تر آن را به نتیجه برسانیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.