- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده دورود و ازنا: مدیران لرستان باید برای جذب اعتبار بیشتر تلاش کنند/ تنها ۷ درصد بودجه ۹۷ استانی بسته شده است

به گزارش میرملاس مجید کیانپور بیان کرد: با وجود اینکه بودجه استان‌ها در سال ۹۷ کاهش پیدا کرده اما کاهش بودجه لرستان نسبت به دیگر استان‌ها کمتر است.

وی افزود: با توجه به مدل بودجه سال ۹۷ مدیران استان لرستان وظیفه دارند که با پیگیری فراوان و تلاش مضاعف سهم استان را در اختصاص بودجه به استان بیشتر کنند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال آینده ۹۳ درصد بودجه به‌صورت متمرکز بوده و تنها ۷ درصد آن به استان‌ها می‌رسد و مشخص است که فقط با این ۷ درصد کار آن‌چنانی نمی‌توان انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس مدیران استانی و مجموعه ادارات در استان باید تلاش کنند تا با برقراری ارتباط با مرکز سهم استان را برای اخذ اعتبار بیشتر کنند.

کیانپور اظهار داشت: استان لرستان ۲٫۳ درصد جمعیت کشور را دارد و این در حالی است که بودجه آن ۱٫۸ درصد است لذا باید تلاش شود که از بودجه ملی و کشوری این میزان را افزایش داد.

وی یادآور شد: مجمع نمایندگان استان لرستان تلاش‌های زیادی انجام داده و انجام می‌دهند تا سهم لرستان از بودجه بیشتر شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس در پایان تأکید کرد: تنها توقعی که از تیم اجرایی دولت در لرستان داریم این است که مدیران تمام تلاش خود را برای بالا بردن سهم استان از بودجه به کار بگیرند.

منبع: فارس