تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

رئیس شورای شهر خرم‌آباد: مشارکت مردم خرم‌آباد در پرداخت عوارض کمتر از ۱۰ درصد است

  • کد خبر : 101646
  • 07 دی 1396 - 8:04

به گزارش میرملاس اردشیر دریکوند شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سالن جلسات شهرداری خرم‌آباد برگزار شد بابیان اینکه بی‌ثباتی در مدیریت شهری مانع توسعه در شهر شده است اظهار داشت: دوری از تنگ‌نظری‌ها و ثبات مدیریتی می‌تواند سبب توسعه شهر شود و این در حالی است که ثبات مدیریتی […]

به گزارش میرملاس اردشیر دریکوند شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سالن جلسات شهرداری خرم‌آباد برگزار شد بابیان اینکه بی‌ثباتی در مدیریت شهری مانع توسعه در شهر شده است اظهار داشت: دوری از تنگ‌نظری‌ها و ثبات مدیریتی می‌تواند سبب توسعه شهر شود و این در حالی است که ثبات مدیریتی نیز زمانی محقق می‌شود که شهردار از افراد پاک دست و کاردان استفاده کند که امانت‌دار مردم باشند.

وی افزود: در ابتدای کار شورا و شهرداری، صرفه‌جویی و افزایش بهره‌وری در حوزه شهری در دستور کار قرار گرفت و از شهردار نیز خواسته شد برنامه‌ریزی چهارساله برای مدیریت شهری داشته باشد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد: شهردار باید با کمک مدیران کاردان و امین برنامه چهارساله خود را اجرا کند؛ برای ایجاد توسعه در شهر خرم‌آباد نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم و در این راستا لازم است که معاونت سرمایه‌گذاری در شهرداری ایجاد شود.

وی بیان کرد: با این کار زمینه برای حضور یافتن بخش خصوصی در شهر فراهم‌شده و مردم می‌توانند در راستای تحقق توسعه شهری کمک کنند.

دریکوند بابیان اینکه در حوزه مدیریت پسماند با سرمایه‌گذار آلمانی مذاکراتی انجام‌شده که اقدام خوبی است تصریح کرد: مردم نسبت به شهرداری اعتمادشان را ازدست‌داده‌اند و باید به‌گونه‌ای عمل شود که اعتماد مردم به شهرداری بازگردد و این در حالی محقق می‌شود که مردم بدانند برای توسعه محله‌شان پول خرج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مشارکت مردم در پرداخت عوارض کمتر از ۱۰ درصد و در عوارض شهری این مقدار هفت درصد است که باید مردم همکاری کنند و عوارض خود را پرداخت نمایند تا بتوانیم بدهی شهرداری را پرداخت و پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.