- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان: خیلی ها دوست دارند همواره حاشیه باشد/ در سطح استان نیاز به آرامش نیاز داریم

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی ظهر دیروز در جلسه شورای اداری استان لرستان با بیان اینکه ما به دنبال برجسته کردن اختلافات نیستیم افزود: ناامید کردن جزو بزرگترین خیانت‌ها به مردم است.

وی با بیان اینکه جامعه امیدوار می‌تواند بر مشکلات غلبه کند،اظهار کرد:تشکیل شورای ادانا در استان به منظور وحدت برای رفع مشکلات صورت گرفته است زیرا همه ما به دنبال توسعه استان هستیم و به دنبال برجسته کردن اختلافات نیستیم.

[1]

 

استاندار لرستان اشاره به اغتشاشات رخ داده در روزهای گذشته اظهار کرد: خوشبختانه آرامش در کشور بعد از رخ دادن مشکلات مقطعی و کوچک حاکم است.
وی ضعف داخلی را عامل تهدیدهای بیرون دانست و بیان کرد: باید در راستای مبارزه با فقر و بیکاری تلاش شود تا دیگر تهدیدهای خارج از کشور نتواند آسیبی وارد کند.
استاندار لرستان گفت: استان نیز به این آرامش نیاز دارد و باتوجه به اینکه در سطح استان نیاز به آرامش نیاز داریم ، ادارات باید به دور از اختلاف و حواشی به کار خود ادامه دهند. وی افزود: برخی‌ها طرفدار اختلاف و شلوغی هستند که باید در سیستم ادارای کنار گذاشته شوند.

[2]

استاندار لرستان بیان کرد: خیلی ها دوست دارند همواره حاشیه باشد تا خود را از این طریق تغذیه انگلی کنند.خادمی گفت:تشکیل شورای دانا برای رفع اختلاف سلایق و ایجاد امید در جامعه است چراکه جامعه نا امید به هیچ هدفی نمی رسد.

وی تصریح کرد:  در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی هستیم که باید برنامه های خوبی از جمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تدارک دیده شود.استاندار لرستان افزود: برخی از طرح ها فعال شده اند ولی برخی طرح ها بعد از گذشت ۱۰ ماه از سال هنوز انتخاب پیمانکار نشده اند.!!

[3]

وی تاکید کرد:  در استخدام های دستگاه های اجرایی سهم بنیاد شهید و امور ایثارگران لحاظ شود.خادمی گفت:  طرح های کلیدی استان شامل ۱۰۰ طرح مهم و اثرگذار عمرانی و اقتصلدی استان جدا شده اند. اگر این طرح ها به نتیجه برسند اثرات بسیار خوبی در استان خواهند داشت.

 

 

وی با بیان اینکه  در تمام بخش ها و دستگاه ها برای سند چشم انداز ۱۴۰۰ شاخص هایی تعیین می شوند،اظهار کرد:  در سفرهای شهرستانی تلاش بر این است که تصمیم های عملی گرفته شود. وعده غیرعملی نباید بدهیم. البته ریسک پذیری مدیر هم لازم است.

وی به جذب اعتبارات عمرانی اشاره کرد و افزود: وضعیت جذب اعتبارات عمرانی استان خوب نیست و اگر دستگاه‌ها تا هفته آینده نسبت به این موضوع اقدام نکنند اعتبار آن پروژه حذف خواهد شد.
استاندار لرستان از برنامه‌ریزی بر ۱۰۰ پروژه کلیدی و مهم عمرانی و اقتصادی در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها جزو اولویت‌های کاری هستند که در صورت به نتیجه رسیدن شاخص‌های استان تغییر خواهد کرد.

 

[4]

واکنش استاندار به جابجایی فرمانداران و تغییر روابط عمومی استانداری

به گزارش بلوطستان به نقل از مهر سید موسی خادمی استاندار لرستان در جمع خبرنگاران در واکنش به سوال تغییر و جابجایی فرمانداران شهرستان های لرستان اظهار داشت: ما همیشه اعلام کرده ایم که جابجایی و تغییر برای ما اصل نیست، اما ممکن است که بنا بر ضرورت تغییراتی به وجود آید.

وی با بیان اینکه اینگونه نیست که ما هر شب نشسته ایم و دنبال این هستیم که تغییر و جابجایی داشته باشیم، گفت: اما تغییر به طور طبیعی ممکن است.

استاندار لرستان همچنین با در پاسخ به این سوال  در رابطه با انتصاب و معرفی مدیر روابط عمومی استانداری لرستان نیز گفت: در این حوزه به طور حتم ورود پیدا می کنیم.

خادمی همچنین با اشاره به معرفی گزینه هایی برای حوزه روابط عمومی استانداری لرستان گفت: در هر گزینه ای که مطرح می شود ایراداتی وجود دارد، البته انسان ها نیز به همین گونه هستند و دارای نقاط ضعف و قوتی هستند و ممکن است عده ای از یک فرد خوششان بیاد و عده ای خوششان نیاید.

[5]

 

[6]

[7]

[8]