تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

نماینده پلدختر: رسانه ها انعکاس دهنده بخشی از افکار عمومی هستند/ بی توجهی به نقدهای کارشناسی رسانه ها هدررفت ظرفیت های جامعه است

  • کد خبر : 101928
  • 25 دی 1396 - 8:04

به گزارش میرملاس به نقل از خبرگزاری خانه ملت سیدحمیدرضا کاظمی با بیان اینکه رسانه‌ها یکی از ارکان تصمیم‌گیر جامعه هستند و مسئولین توجه ویژه‌ای به نقطه نظرات رسانه‌ها دارند، اظهار داشت: هر چقدر رسانه‌ها بتوانند نظرات را با کارشناسان تجزیه و تحلیل کنند و نظرات کارشناسی‌تر و پخته‌تری را منعکس کنند، می‌توانند کمک بیشتری […]

به گزارش میرملاس به نقل از خبرگزاری خانه ملت سیدحمیدرضا کاظمی با بیان اینکه رسانه‌ها یکی از ارکان تصمیم‌گیر جامعه هستند و مسئولین توجه ویژه‌ای به نقطه نظرات رسانه‌ها دارند، اظهار داشت: هر چقدر رسانه‌ها بتوانند نظرات را با کارشناسان تجزیه و تحلیل کنند و نظرات کارشناسی‌تر و پخته‌تری را منعکس کنند، می‌توانند کمک بیشتری به تصمیم گیرندگان و مسئولان کشوری کنند چرا که رسانه‌ها انعکاس دهنده بخشی از افکار عمومی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه نقد اگر کارشناسانه و منصفانه باشد باید دیده شود و اگر افراد به نقد کارشناسانه توجه نداشته باشند، به ضرر خودشان است، تصریح کرد: هر تصمیم‌گیرنده‌ای که از نقدهای کارشناسانه استفاده نکند، به خود ضرر زده است. از نقطه نظرات رسانه‌ها باید در جهت بهینه استفاده شود. اگر این اتفاق نیفتد انگار شما از یک گروه فنی و کارشناس خواسته‌اید که بر روی مسئله‌ای کار کنند ولی شما در نهایت از نظر آن‌ها استفاده نکنید. این امر در واقع هدررفت ظرفیت‌های جامعه است.

به گزارش ایسنا، کاظمی خاطرنشان کرد: نقدها و نظرات کارشناسی که از سوی رسانه‌ها در رابطه با تصمیمات مسئولان کشور مطرح می‌شود، یقینا پیش از نهایی شدن تصمیمات اثرگذار خواهد بود چرا که ما می‌خواهیم از این نظرات در تصمیم‌گیری استفاده و زمینه تصمیم‌گیری صحیح را فراهم کنیم. هر چه این نقدها و نظرات کارشناسی از طریق رسانه‌ها زودتر مطرح شود، موثرتر خواهد بود و بعد از نهایی شدن تصمیم تاثیر چندانی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای نماینده محترم شما که لالایی بلدید چرا خوابت نمی بره؟ این همه کارشناسای مختلف در مورد سد معشوره نظر می دهند که اگر این سد بر روی رودخانه کشکان زده شود نه تنها برای شهرستان پلدختر هیچ مشگلی ندارد بلکه فایده های خیلی زیادی دارد و جلوی خیلی از سیلابهای شهرستان را می گیرد و برای کشاورزان منطقه هم مفید است.اما شما متاسفانه فقط دنبال این هستید که جلوی این طرح مهم را بگیرید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.