تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش: ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به فرهنگیان گیلانغرب اختصاص یافت

  • کد خبر : 101976
  • 30 دی 1396 - 9:46

  مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به فرهنگیان زلزله زده گیلانغرب خبرداد. گودرز کریمی فر روز یکشنبه در حاشیه نشست با نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با […]

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به فرهنگیان زلزله زده گیلانغرب خبرداد.

گودرز کریمی فر روز یکشنبه در حاشیه نشست با نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گیلانغرب، اظهار داشت که کمک بلاعوض پنج میلیون ریالی ویژه مناطق زلزله زده به ۶۳۵ نفر از فرهنگیان گیلانغرب نیز تامین شده است.
وی با بیان این که ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره ، بصورت خارج از شمول به فرهنگیان گیلان غرب اختصاص داده ایم ، اظهار داشتند که تمام فرهنگیان شهرستان گیلانغرب از این تسهیلات بهره مند خواهند شد.
این مقام مسئول ، بیان کرد: فرهنگیانی که نسبت به بیمه واحدهای مسکونی و اثاثیه منزل خود اقدام کنند، ۲۵ درصد حق بیمه آنها توسط وزارت آموزش و پرورش پرداخت و بقیه نیز به صورت اقساط دریافت می شود.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از احداث درمانگاه دندانپزشکی ویژه فرهنگیان و خانواده های آنان در گیلانغرب خبرداد و اضافه کرد که ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز این طرح توسط وزارت آموزش و پرورش و بقیه نیز از محل منابع استان کرمانشاه تامین می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام ودرود بر جناب دکترگودرز کریمی فر که در این شرایط خاص ( زلزله اخیر ) کمک حال فرهنگیان زحمتکش و کم توقع در شهرستان های قصر شیرین، سر پل ذهاب و گیلانغرب استان کرمانشاه بوده…آفرین بر تو باد

  2. ………….چقدر ساده ایم یا خود را به سادگی زده ایم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.