تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

کریمی فر: تحت پوشش قرار گرفتن برای «بیمه حوادث» منازل فرهنگیان کاملاً اختیاری است

  • کد خبر : 101978
  • 28 دی 1396 - 23:45

دکتر گودرز کریمی‌فر/ مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش/ در مورد جزئیات طرح بیمه‌نامه حوادث برای منازل فرهنگیان اظهار کرد: این بیمه‌نامه برای آرامش خاطر جامعه فرهنگیان در برابر حوادثی همچون سیل،‌ زلزله، آتش سوزی، صاعقه، طوفان و ترکیدگی لوله در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: این طرح کاملا اختیاری بوده و به […]

دکتر گودرز کریمی‌فر/ مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش/ در مورد جزئیات طرح بیمه‌نامه حوادث برای منازل فرهنگیان اظهار کرد: این بیمه‌نامه برای آرامش خاطر جامعه فرهنگیان در برابر حوادثی همچون سیل،‌ زلزله، آتش سوزی، صاعقه، طوفان و ترکیدگی لوله در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این طرح کاملا اختیاری بوده و به دلیل اینکه فرهنگ بیمه برای مقابله با حوادث نهادینه شود رایزنی‌هایی با شرکت‌های مختلف بیمه‌ای داشتیم که نتیجه آن ارائه چهارطرح بیمه ای در مقابل حوادث است.

کریمی فر با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار با هدف بیمه منازل مسکونی فرهنگیان اجرائی می‌شود گفت: شروع طرح از بهمن ماه خواهد بود و برای تمامی فرهنگیان شامل فرهنگیان رسمی،‌ شاغل، بازنشسته و پیمانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات این چهار الگو پرداخت و بیان کرد:‌ در طرح اول منازل و اثاثیه فرهنگیان تا سقف ۵۰ میلیون تومان، در طرح دوم منازل و اثاثیه فرهنگیان تا سقف ۹۲ میلیون تومان، در طرح سوم منازل و اثاثیه فرهنگیان تا سقف ۱۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در طرح چهارم منازل و اثاثیه فرهنگیان تا سقف ۱۷۹ میلیون تومان بیمه خواهند شد.

کریمی فر تصریح کرد: فرهنگیان در صورتی‌که تمایل به شرکت در این طرح داشته باشند برای پوشش طرح اول ماهیانه ۳ هزار تومان،‌ برای طرح دوم ماهیانه ۶ هزار تومان، برای طرح سوم ماهیانه ۹ هزار تومان و برای پوشش طرح چهارم ماهیانه ۱۲ هزار تومان در نظر گرفته شده است که البته ۳ ماه اول اجرای این طرح به طور رایگان برای معلمان خواهد بود و از اردیبهشت ماه مبالغ یادشده از حقوق آنها کسر خواهد شد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: چنانچه فرهنگیان تمایل داشته باشند تا مبلغی بیش از موارد در نظر گرفته شده برای بیمه منازل خود داشته باشند باید از شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه نامه خریداری کنند و بیش از سقف یادشده را پوشش نمی‌دهیم همچنین اگر زوجی فرهنگی برای این طرح اقدام کنند برای یک منزل مسکونی فقط تعهدات یکی از زوجین در نظر گرفته می شود.

منبع: پانا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.