تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

رئیس شورای شهر خرم‌آباد: خشک‌سالی و بحران آب جدی گرفته شود

  • کد خبر : 102025
  • 01 بهمن 1396 - 10:18

به گزارش میرملاس اردشیر دریکوند بیان کرد: با توجه به کاهش شدید بارندگی‌ها در سال جاری به نظر می‌رسد در تابستان سال آینده با مشکل جدی در تأمین آب مواجه خواهیم شد. وی افزود:بحران آب می‌تواند تأثیرات منفی بسیار زیادی داشته باشد و لذا برای جلوگیری از تبعات جبران‌ناپذیر این موضوع می‌بایست برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد. […]

به گزارش میرملاس اردشیر دریکوند بیان کرد: با توجه به کاهش شدید بارندگی‌ها در سال جاری به نظر می‌رسد در تابستان سال آینده با مشکل جدی در تأمین آب مواجه خواهیم شد.

وی افزود:بحران آب می‌تواند تأثیرات منفی بسیار زیادی داشته باشد و لذا برای جلوگیری از تبعات جبران‌ناپذیر این موضوع می‌بایست برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: مسئولان و مردم باید بحران آب را جدی گرفته و در مصرف بهینه و صرفه‌جویی از منابع آبی موجود برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در استان لرستان و شهر خرم‌آباد می‌بایست از سوی مسئولان و شهروندان برنامه‌ریزی دقیقی برای مقابله با خشک‌سالی اندیشیده شود و در این راستا همه باید پای کار باشند.

دریکوند اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع آبی ضرورتی اجتناب ناپذیر است که می‌بایست از سوی رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد تأکید کرد: در صورتی که بحران آب را جدی نگیریم در آینده با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهیم شد.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگه فردا یه نمه بارون زددیگه جدی نگیرید تاسال دیگه چه شود کی میدونه ؟؟؟/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.