تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان: هنر مرحوم کاظمی زنده است

  • کد خبر : 102479
  • 27 بهمن 1396 - 0:21

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در آیین بزرگداشت زنده‌یاد استاد ایرج کاظمی اظهار داشت: هم‌اکنون مجلس خاصی است به نام نویسنده، هنرمند بزرگ و شخصیت فقید ایرج کاظمی و از حیث عزیزانی که در این مراسم از بزرگان و فضلای این استان هستند. وی با بیان اینکه این مجلس چند چهره دارد، افزود: یک […]

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در آیین بزرگداشت زنده‌یاد استاد ایرج کاظمی اظهار داشت: هم‌اکنون مجلس خاصی است به نام نویسنده، هنرمند بزرگ و شخصیت فقید ایرج کاظمی و از حیث عزیزانی که در این مراسم از بزرگان و فضلای این استان هستند.
وی با بیان اینکه این مجلس چند چهره دارد، افزود: یک چهره غم و اندوه از دست دادن یک شخصیت بزرگ استان، نویسنده، شاعر، موسیقی‌دان و هنرمندی که زحمت زیادی برای فرهنگ و دیار لرستان و ایران کشیده است.
خادمی بیان داشت: امروز در اندوه از دست دادن این شخصیت بزرگ هستیم؛ به خانواده و مردم لرستان عرض تسلیت دارم. امیدواریم خداوند سنگینی غم و اندوه از دست دادن این بزرگ‌مرد را با ادامه دادن راه آن مرحوم و فراموش نکردن هدف وی سبک کند.
استاندار لرستان ادامه داد: از دست دادن چنین شخصیت‌ها، علما و فضلایی لطمه‌ای وارد می‌کند که قابل جبران نیست.
وی با بیان اینکه این مجلس چهره دیگری نیز دارد که شاد کننده است و نشان می‌دهد که هنر هنرمند در این دیار زنده است، گفت: همه ما به هنرمندان، بزرگان و نویسندگان احترام می‌گذاریم.
خادمی اظهار داشت: جامعه سرشار از این بزرگان است و لرستان ظرفیت پرورش و تولید این انسان‌ها را دارد و تولیدکننده این فرهیختگان است.
استاندار لرستان تصریح کرد: این اتفاق بخشی به ذات و استعداد فرد و بخشی به محیط بستگی دارد که لرستان دارای این ظرفیت بوده و محیط این مشخصات را دارد.
وی ادامه داد: لرستان می‌تواند امثال کاظمی را پرورش دهد و به ایران هدیه کند.
خادمی گفت: حضور بزرگان در این مراسم به این معنی است که قدردان این بزرگان و ادامه‌دهنده راه آن‌ها هستند و برگزاری این یادواره‌ها مؤید این موضوع است.
استاندار لرستان بیان داشت: استان صاحب سبک بوده و در همه حوزه‌های هنری مقلد نیست، آداب‌ورسوم در مراسم مذهبی و فرهنگی ثابت‌کننده این ادعا هستند.
وی تصریح کرد: مناطقی که دارای کارخانه‌های تولیدکننده این‌گونه افراد است و مولد فکر و فرهنگ هستند اهمیت دارند چراکه امروز فکر و فرهنگ غالب بر دنیاست و از این جهت لرستان پیشرفت خواهد کرد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب استاندار پیکر بی جان فرهنگ و هنر از دست نااهلانش نجات دهید اگر حضرت عالی یک تحقیق کوچلو در حوزه فرهنگ و ارشاد داشته باشید خواهید دید که………..چه بلایی به سر این فرهنگ و هنر آورده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.