تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

رئیس پلیس‌راه استان لرستان: بارش باران را در تمام محورهای استان داریم/ جاده‌ها بسیار لغزنده هستند

  • کد خبر : 102487
  • 27 بهمن 1396 - 10:51

  به گزارش میرملاس سرهنگ مرتضی چغلوند اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران را در سطح محورهای استان داریم و جاده‌ها بسیار لغزنده است. وی با بیان اینکه تمامی محورهای استان لرستان به‌ویژه گردنه‌ها بسیار لغزنده است و تردد وسایل نقلیه به‌کندی صورت می‌گیرد افزود: در سطح محورها مه گرفتگی وجود دارد و سبب […]

 

به گزارش میرملاس سرهنگ مرتضی چغلوند اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران را در سطح محورهای استان داریم و جاده‌ها بسیار لغزنده است.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای استان لرستان به‌ویژه گردنه‌ها بسیار لغزنده است و تردد وسایل نقلیه به‌کندی صورت می‌گیرد افزود: در سطح محورها مه گرفتگی وجود دارد و سبب کاهش دید شده است.

رئیس پلیس‌راه استان لرستان عنوان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود رعایت کردن قوانین راهنمایی و رانندگی را مدنظر داشته و با توجه به لغزنده بودن محور‌ها علاوه بر رعایت حدفاصل طولی با سرعت مطمئنه حرکت کنند همچنین تجهیزات لازم را به همراه داشته و از سالم بودن سیستم گرمایشی وسیله نقلیه اطمینان داشته باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است گفت: نیروهای پلیس‌راه در قالب ۸۶ اکیپ خودرویی محسوس و نامحسوس به‌صورت شبانه‌روز در کلیه محورهای استان حضور دارند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.